Kagedamer ved i om..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
5 svar
5 synes godt om
14. marts 2013

Chraz

Hej alle i dygtige damer!

Sagen er den at min svigerinde skal lave en kage til hendes søns konfirmation og den skal helst ligne en computer. Men hun mangler en form til tastaturet. Ved i om/hvor man kan købe sådan en eller har i nogle gode fiduser til hvordan vi kan lave tastaturet?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Dot D

Chraz skriver:

Hej alle i dygtige damer!

Sagen er den at min svigerinde skal lave en kage til hendes søns konfirmation og den skal helst ligne en computer. Men hun mangler en form til tastaturet. Ved i om/hvor man kan købe sådan en eller har i nogle gode fiduser til hvordan vi kan lave tastaturet?

Kram

Jeg har lavet det på to måder. En hvor jeg skar ALLE tasterne ud én for én og en anden hvor jeg lavede et stykke, hvor jeg markerede stregerne og på bege skrev jeg bogstaver og tegn med en tynd pensel og flydende madfarve eller med madfarvetusser...

Her er lige nogle billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2013

Chraz

Dot D skriver:

Jeg har lavet det på to måder. En hvor jeg skar ALLE tasterne ud én for én og en anden hvor jeg lavede et stykke, hvor jeg markerede stregerne og på bege skrev jeg bogstaver og tegn med en tynd pensel og flydende madfarve eller med madfarvetusser...

Tusind tak for fiffet Det vil jeg helt bestemt foreslå for min svigerinde

Anmeld

16. marts 2013

Chraz

Dot D skriver:

SÅ for søren! Jeg blev lige hyret idag til at skulle lave kagen til konfirmationen

Må jeg gerne skrive til dig og høre om fif hvis det bliver nødvendigt?

Anmeld

16. marts 2013

Dot D

Chraz skriver:

SÅ for søren! Jeg blev lige hyret idag til at skulle lave kagen til konfirmationen

Må jeg gerne skrive til dig og høre om fif hvis det bliver nødvendigt?

Selvfølgelig....

Jeg skal svare så godt og så hurtigt jeg kan, hvis du skriver

Anmeld

16. marts 2013

Chraz

Dot D skriver:

Selvfølgelig....

Jeg skal svare så godt og så hurtigt jeg kan, hvis du skriver

Årh tusind tak Det er rart at have sådan en dygtig kagedame i ryggen til at give gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.