Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv at spørge Dinna88. Jeg kender hende ikke, men har set nogle af de billeder hun har taget - og hun er ret god.
Jeg tror også hun har taget billeder for flere herinde. Du kan da høre hende ad.
Frk.S skriver: Prøv at spørge Dinna88. Jeg kender hende ikke, men har set nogle af de billeder hun har taget - og hun er ret god. Jeg tror også hun har taget billeder for flere herinde. Du kan da høre hende ad.
Anonym skriver: Hende har jeg kontaktet Men blev nemlig i tvivl om hun gjorde mere i det Håber at høre fra hende
Hende har jeg kontaktet Men blev nemlig i tvivl om hun gjorde mere i det Håber at høre fra hende
Ja, det ved jeg så heller ikke om hun gør. Men det kan hun jo nok selv svare på så.
HeidiØ skriver: Kan kun anbefale Dinna88. Hun er super sød og tog billeder af William i dec 2011 som er sindssygt gode! Ville ha haft hende til mit bryllup, men desværre sku hun til et andet!
Kan kun anbefale Dinna88. Hun er super sød og tog billeder af William i dec 2011 som er sindssygt gode! Ville ha haft hende til mit bryllup, men desværre sku hun til et andet!
Hej hej Tjek gerne min hjemmeside
http://dinbryllupsfotograf.com/
Rigtigt god påske
Hilsen Nikola
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128