Regelmæssige plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har oplevet, at det var et tegn på fødslen var nært forestående? synes jeg har haft en del i aften, så besluttede mig at time dem med en vetimer. Nu har jeg godt nok kun timet de sidste 4 (er ikke kommet længere), men det var sådan her:

19.21 - varede 55 sek - 4:53 interval
19.17 - varede 57 sek - 5:51 interval
19. 11 - varede 1 min 3 sek - 7:13 interval
19.03 - varede 1 min 9 sek

er forbi 37+ så det er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Anonym trådstarter

.........

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nogen der har oplevet, at det var et tegn på fødslen var nært forestående? synes jeg har haft en del i aften, så besluttede mig at time dem med en vetimer. Nu har jeg godt nok kun timet de sidste 4 (er ikke kommet længere), men det var sådan her:

19.21 - varede 55 sek - 4:53 interval
19.17 - varede 57 sek - 5:51 interval
19. 11 - varede 1 min 3 sek - 7:13 interval
19.03 - varede 1 min 9 sek

er forbi 37+ så det er ok

Jeg ved desværre ingenting, sidder selv med plukkeveer hele tiden og venter på en fødsel

Anmeld

15. marts 2013

Karina84

Jeg oplevede tiltagende plukveer der nev op til at vandet gik sidste gang. Det var ogsaa saadan at jeg begyndt at ta lidt tid paa dem fordi, som jeg skrev, de gjorde lidt nas... 

Saa det kunne godt være optræk til noget 

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Jeg ved desværre ingenting, sidder selv med plukkeveer hele tiden og venter på en fødsel

du må da snart blive sat igang eller noget? - er det ikke "kun" til 41+3 man må gå?

Anmeld

15. marts 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

du må da snart blive sat igang eller noget? - er det ikke "kun" til 41+3 man må gå?

Skal sættes igang søndag! yaaaaaaaaaaaaaaaay!

Altså man får tilbuddet om at blive sat igang 41+3 her i Viborg i hvert fald.. Men man behøver ikke, hvis man ikke er interesseret i det.. Det er noget med at man altså SKAL igang 41+5, da moderkagens funktion forringes en deeeeeel så snart man er gået til 42+0.. Det er i hvert fald sådan min jm har fortalt det, om hun har helt styr på det ved jeg ikke

Men jeg håber jeg kommer ind søndag og de så bare kan tage vandet og SMUT så er han ude Det vil være raaaart!

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Skal sættes igang søndag! yaaaaaaaaaaaaaaaay!

Altså man får tilbuddet om at blive sat igang 41+3 her i Viborg i hvert fald.. Men man behøver ikke, hvis man ikke er interesseret i det.. Det er noget med at man altså SKAL igang 41+5, da moderkagens funktion forringes en deeeeeel så snart man er gået til 42+0.. Det er i hvert fald sådan min jm har fortalt det, om hun har helt styr på det ved jeg ikke

Men jeg håber jeg kommer ind søndag og de så bare kan tage vandet og SMUT så er han ude Det vil være raaaart!

tror det er lidt forskelligt fra hospital til hospital hvad de gør, men for kort tid siden blev man først sat igang 42+0 men der var en baby der var død i maven, så nu har de sat det ned til 41+3

jeg krydser fingre for han kommer inden søndag, så du ikke skal vente for lælnge på ham

Anmeld

15. marts 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

tror det er lidt forskelligt fra hospital til hospital hvad de gør, men for kort tid siden blev man først sat igang 42+0 men der var en baby der var død i maven, så nu har de sat det ned til 41+3

jeg krydser fingre for han kommer inden søndag, så du ikke skal vente for lælnge på ham

Jeg tror også proceduren er lidt forskellig fra hospital til hospital.. Jeg er helt ok med at skulle vente to dage til, det er ok!

Det har simpelthen bare gjort hverdagen 10 gange lettere for mig, at jeg ved hvornår vi kan få set på hvad der skal gøres for at få ham ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.