hvornår kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

hvor tidligt kunne i teste positiv?? havde i symptomer? og hvor tidligt? og er anderledes for andensgangs gravide? mærker man så hurtigere symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

B&J

første gangs gravid, testede jeg positiv 14dage over tid, der viste jeg den var der har aldrig prøve at det blev væk i 14dage, og havde så ondt i mine bryster at bare et prik i dem var jeg ved at skrige og det varede 2uger ekstra og ellers ingen tegn

Anmeld

14. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

hvor tidligt kunne i teste positiv?? havde i symptomer? og hvor tidligt? og er anderledes for andensgangs gravide? mærker man så hurtigere symptomer?

Da jeg var gravid med min datter for 3 år siden testede jeg positivt 4+1 pga. meget ømme bryster og kvalme. 

Denne gang havde jeg ikke taget en test hvis ikke jeg var gået over tiden, for jeg havde ingen symptomer, hverken på at få mens eller at være gravid  Jeg testede positivt 4+2. Nu er jeg 13+4 og har haft kvalme sammenlagt 1-2 dage, masser af menssmerter og næsten ingen ømme bryster i forhold til min graviditet med min datter 

Anmeld

14. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

4+2 testede jeg. Havde ømme bryster og mens smerter

Anmeld

14. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg testede positiv i enten 3+2 eller 3+3.

Jeg havde ingen symptomer,det var faktisk bare for sjovt,jeg tog en test,og ikke fordi jeg troede jeg var gravid. 

Anmeld

14. marts 2013

Juliekp

Første gang jeg var gravid testede jeg positiv i uge 11 (fik dog en abort), men havde symptomer i en måned tror jeg. 

Anden graviditet testede jeg positivt i uge 6 og vidste med det samme at jeg var gravid, for havde det helt på samme måde som da jeg var gravid første gang

Anmeld

14. marts 2013

Monski

Anonym skriver:

2+5 .. Vi havde lige købt en hel masse test og jeg skulle tisse da vi kom hjem så jeg tænkte at jeg da ligeså godt kunne prøve ..
Fik et chok da den allerede viste positivt

Anmeld

14. marts 2013

Mother-love

Jeg kunne teste positiv 3+6 med morgenurin. Jeg havde ikke rigtig nogen symptomer andet end jeg har sygt træt i uge 3 ømme bryster havde jeg faktisk ikke rigtig. Opkast og kvalme kom først i uge 6 men var der så helt frem til uge 18. Med opkast flere gange om dagen

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg kan umligt være ret langt henne HVIS jeg da er gravid...har bare en intuitiv fornemmelse i maven....og sidst havde jeg også "fornemmelsen". jeg har bare en fornemmelse i maven, hvert fald halvdelen af tiden kan jeg fornemme et eller andet, har nogle dage haft jern smag i munden som kommer og går, haft meget hovedepine og været meget træt. jeg er normalt ikke vild med tomater og løg, men forleden hvor jeg havde spist hjemmelavet burger to dage i træk kom jeg til at tænke...gud jeg kom da både tomater og løg i helt uden at tænke over det. sidste gang jeg var gravid blev jeg faktisk gravid 11 dage efter mens. var startet (ved jeg fordi vi skulle til at i behandling og jeg var til undersøgelse og fik at vide jeg havde et stort æg jeg skulle benytte mig af ig vups så var den der!) der er længe til jeg kan teste noget... åhh...gad godt vide om min fornemmelse holder stik....har et barn på lidt over 4 mdr. så vi synes faktisk det er alt for tidligt. Alligevel så hvis nu den er der...jamen så tager vi gladeligt det med og vil nyde vi slap for 1,5års kamp og undersøgelser igen.... jeg teste positivt 4+4 sidste gang. troede jeg var 4+0 dér. havde haft fornemmelsen noget tid men ville vente til test dag med at tage en test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.