Mavesmerter, feber og opkast - hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

lycly

Har hele dagen haft det elendigt, smerter i maven men ikke som menstruationssmerter, det er helt oppe under ribbenene og det gør så ondt når lillemanden sparker derinde. Oven i det har jeg feber og har kastet op.

Hvad kan det være? Er der bare harmløs mavepine eller kan det være graviditetsrelateret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

lycly

Det var ikke megen hjælp man fik

Anmeld

14. marts 2013

lycly

Det var ikke megen hjælp man fik

Anmeld

14. marts 2013

Hullabullabulla

LuLy skriver:

Har hele dagen haft det elendigt, smerter i maven men ikke som menstruationssmerter, det er helt oppe under ribbenene og det gør så ondt når lillemanden sparker derinde. Oven i det har jeg feber og har kastet op.

Hvad kan det være? Er der bare harmløs mavepine eller kan det være graviditetsrelateret??

Har du hovedpine ? Meget vand i kroppen ?

Anmeld

14. marts 2013

nielsen80

LuLy skriver:

Hvis du har feber og kaster op, skulle du måske lige ringe til fødegangen/jm for at blive tjekket for ssf. Det er nok en helt alm maveinfluenza - men for en sikkerheds skyld.

Jeg havde også lidt opkast i slutningen af graviditeten, fordi bebs godt kan ligge og presse på mavesækken - men det var aldrig med feber.

God bedring!

Anmeld

14. marts 2013

lycly

Britt88 skriver:

Har du hovedpine ? Meget vand i kroppen ?

Har ikke decideret hovedpine, men er tung og ør i hovedet. Har taget to pinex så kan også være jeg bare er bedøvet og ikke mærker hovedpine. Vand har jeg ikke noget af.

Anmeld

14. marts 2013

Hullabullabulla

LuLy skriver:

Har ikke decideret hovedpine, men er tung og ør i hovedet. Har taget to pinex så kan også være jeg bare er bedøvet og ikke mærker hovedpine. Vand har jeg ikke noget af.

Så ville jeg nok også tro at det kan være en gang maveinfluenza..

Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.