nogle læger eller sygeplejsker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg fik i tirsdags den sidste hvp eller hpv vaccine. hver gang jeg har fået den har jeg haft hovedpine og svimmel i et par dage.. men denne gang er det virkelig slemt har knald hovedpine ind imellem kvalme og er meget svinmel og det flimmer ligeså snart jeg rejser mig. mit hoved dunker og nu har jeg fået næseblod hvilket jeg aldrig har ... er dette normalt? jeg har ikke mulighed for at komme til læge. uden bil og vi har kun 50 kr til resten af mdr .. så vis jeg skal til vagtlæge bliver de jo brugt så derfor spørg jeg her først før jeg bruger vores sidste penge på noget måske normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg synes du skal ringe og tale med vagtlægen - så kan han tage stilling til om det er normalt

God bedring!

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg synes du skal ringe og tale med vagtlægen - så kan han tage stilling til om det er normalt

God bedring!

har heldigvis fået stoppet blødningen nu.. men overvejer kraftig at ringe til lægevagten for den her hovedpine er slem. føles som om hele hoved er ved at eksplodere 

Anmeld

14. marts 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg synes altså at du bør ringe

Anmeld

14. marts 2013

LR85

Ja, ring og snak med vagtlægen. 

Anmeld

14. marts 2013

Faith

Jeg har lige fået nr. 2 vaccine i dag og jeg har også hovedpine, men slet ikke i den grad du beskriver. Synes bestemt du skal ringe til vagtlægen!

Anmeld

14. marts 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

jeg fik i tirsdags den sidste hvp eller hpv vaccine. hver gang jeg har fået den har jeg haft hovedpine og svimmel i et par dage.. men denne gang er det virkelig slemt har knald hovedpine ind imellem kvalme og er meget svinmel og det flimmer ligeså snart jeg rejser mig. mit hoved dunker og nu har jeg fået næseblod hvilket jeg aldrig har ... er dette normalt? jeg har ikke mulighed for at komme til læge. uden bil og vi har kun 50 kr til resten af mdr .. så vis jeg skal til vagtlæge bliver de jo brugt så derfor spørg jeg her først før jeg bruger vores sidste penge på noget måske normalt...

Ring til vagtlægen

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

update. skal søge egen læge imorgen og vis det blev slemmer  skulle jeg ringe igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.