(marts) Hvor tit har i sundhedsplejeske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Henni

Jeg har ikke haft sundhedsplejeske i laaaaan tid nu og så er det jeg spørger jer. Hvor tit har i besøg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Mca<3

Jeg har haft hende 2 gange i alt og Alex er 11 uger  Hun kommer dog på fredag ,

Anmeld

23. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har haft besøg af sp 2 gange og hun kommer igen i starten af august. Der er åbent hus en gang om ugen i mit nærområde, hvor der er en sp, hvor man altid er velkommen med stort og småt. Det er bla. der jeg går til vægtkontrol med Lina.

Lina er 3 mdr. imorgen.

/ Katja - Lina og Luka

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

hun har været her 3 gange og kommer igen sidst august. og her er der os åbent hus hver 1 fredag i måneden hvor der er 2 SP hvis man har brug for det. 

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg har haft besøg af sp 2 gange og hun kommer igen i starten af august. Der er åbent hus en gang om ugen i mit nærområde, hvor der er en sp, hvor man altid er velkommen med stort og småt. Det er bla. der jeg går til vægtkontrol med Lina.

Lina er 3 mdr. imorgen.

/ Katja - Lina og Luka

Hvordan går det med Linas vægt kontrol ?  Har hun taget lidt mere på ??

Dejligt i har sådan åben hus , det gad jeg også godt have vi havde her

Anmeld

24. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja.. skriver:

Hvordan går det med Linas vægt kontrol ?  Har hun taget lidt mere på ??

Dejligt i har sådan åben hus , det gad jeg også godt have vi havde her

Sidste gang, at hun blev vejet havde hun kun taget 200 g på 2 uger. Jeg skal have hende vejet igen på tirsdag og så håber vi på mere. Ellers har jeg måske en tilbøjelighed til, at give hende en flaske når hun skal sove. Det ved jeg ikke om evt. kunne hjælpe.

Det er super fedt, at der er åbent hus 1 gang om ugen. Så kan man altid lige trille forbi, hvis man har et spørgsmål eller bare har lyst til en kop kaffe. Det er ganske hyggeligt. Hvidovre Kommune er delt op i disktrikter (hvis nok 4) og der er åbent hus i dem alle 1 gang om ugen. Man er i en af kirkens lokaler. Der er der iøvrigt også sang og rymig hver fredag - helt gratis. Jeg gik der med min søn og det var rigtig hyggeligt (der er ikke noget kristendom over det).

Knus

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Sidste gang, at hun blev vejet havde hun kun taget 200 g på 2 uger. Jeg skal have hende vejet igen på tirsdag og så håber vi på mere. Ellers har jeg måske en tilbøjelighed til, at give hende en flaske når hun skal sove. Det ved jeg ikke om evt. kunne hjælpe.

Det er super fedt, at der er åbent hus 1 gang om ugen. Så kan man altid lige trille forbi, hvis man har et spørgsmål eller bare har lyst til en kop kaffe. Det er ganske hyggeligt. Hvidovre Kommune er delt op i disktrikter (hvis nok 4) og der er åbent hus i dem alle 1 gang om ugen. Man er i en af kirkens lokaler. Der er der iøvrigt også sang og rymig hver fredag - helt gratis. Jeg gik der med min søn og det var rigtig hyggeligt (der er ikke noget kristendom over det).

Knus

Hvor lyder det hyggeligt altså , sådan noget er der slet ikke her i vores spare kommune  Men reelt hvis hun er glad og sover så har du vel mælk nok til hende skulle man mene ,, Tror du ikke bare hun er en rigtig lille fin prinsesse ?? Min lille prinsesse tog godt nok heller ikke meget på som baby men hun er kommet efter det

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Min kommer midten af August.. Hun var her sidst starten af denne måned...

Anmeld

24. juni 2009

Muffinmus

min kommer slet ikke mere jo, det er 2 barn og så er der i teorien kun tildelt 2 besøg!!!
Men hun sagde sidste jeg så hende til åbentgus at jeg skulle lave endnu en aftale med hende senere fordi Tor stadig ikke tager nok på desværre. Så hun vil holde bedre øje med hende.

Anmeld

24. juni 2009

louisepigen23

hun har været her 4 gange, hvor den ene af dem var mig der bad hende om det... marcus er 3 mdr fra i mandags... næste gang er den 13. august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.