Jeg overvejer så småt at pakke tasken til sygehuset..uge 35+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
12 svar
3 synes godt om
14. marts 2013

1990h

Ja. så ramte jeg uge 35+0. 35 dage tilbage til 18 april. hvor spændende. men hold da op hvor tiden sniger sig frem når man har travlt her hjemme..

Kæresten knokler og knokler med babyværelset som vi sådan brændende ønsker står færdig inden baby lander. Vi har købt alt derind til stort set. undtagen gardin. i værelset ved siden af flyder det med poser med babyting og tøj og udstyr som venter på at blive pakket ud.

og kææmpe kasser med møbler som også skal samles. derimod puslekommoden som vi heller ikke har fået samlet endnu.. giisp. det piner mig at jeg ikke kan bygge redde endnuhaha.

så nu skal tiden gå. Overvejer at pakke tasken med de ting jeg kan pakke allerede nu så der ikke pludselig er noget der er glemt i farten...

men hvad skal jeg have med til mig selv og hvad til baby.

vandre journal selvfølgelig men den kan ikke pakkes endnu.

Kamera

mobil oplader

Mormor trusser. skal jeg selv have bind med??

Lækre løse bukser.

tøj

tøj til baby

dyne til baby

autostol(skal selvfølgelig ikke i tasken)

dedorant og toilet taske

stofbleer.

jeg må have glemt en masse??..Og hvad med farmand. må han overhovedet bade derinde? men rent tøj skal han da have med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

MIWULA

Jeg synes det er en god ide og pakke så meget du kan nu.. Det gjorde jeg også selv.

Nu ved jeg ikk hvor du skal føde men på Herlev behøvede man ikk selv have bind med.. Jeg brugte deres BIG baby bleer.. hehe

Overtøj til den lille og en hue.

Man bruger ikk så meget da hospitalet jo har det meste til den lille.

Måske noget at læse i. Mobil oplader.. kan ikk lige komme på mere.

Anmeld

14. marts 2013

1990h

MIWULA skriver:

Jeg synes det er en god ide og pakke så meget du kan nu.. Det gjorde jeg også selv.

Nu ved jeg ikk hvor du skal føde men på Herlev behøvede man ikk selv have bind med.. Jeg brugte deres BIG baby bleer.. hehe

Overtøj til den lille og en hue.

Man bruger ikk så meget da hospitalet jo har det meste til den lille.

Måske noget at læse i. Mobil oplader.. kan ikk lige komme på mere.

jeg skal føde i holbæk så ved intet med de bind, men mon ikke de har?? ellers må jeg have en backup med.

læsestof var en god ide..

Anmeld

14. marts 2013

MIWULA

jeg skal føde i holbæk så ved intet med de bind, men mon ikke de har?? ellers må jeg have en backup med.

læsestof var en god ide..

Jeg vil tro alle hospitaler har det især fordi man bløder så meget efter.

Jeg brugte denne da jeg skulle pakke tasken. --->>

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/tasken-til-fodslen-og-de-forste-dage-efter.html/2

Anmeld

14. marts 2013

o1Mutte

1990h skriver:

Ja. så ramte jeg uge 35+0. 35 dage tilbage til 18 april. hvor spændende. men hold da op hvor tiden sniger sig frem når man har travlt her hjemme..

Kæresten knokler og knokler med babyværelset som vi sådan brændende ønsker står færdig inden baby lander. Vi har købt alt derind til stort set. undtagen gardin. i værelset ved siden af flyder det med poser med babyting og tøj og udstyr som venter på at blive pakket ud.

og kææmpe kasser med møbler som også skal samles. derimod puslekommoden som vi heller ikke har fået samlet endnu.. giisp. det piner mig at jeg ikke kan bygge redde endnuhaha.

så nu skal tiden gå. Overvejer at pakke tasken med de ting jeg kan pakke allerede nu så der ikke pludselig er noget der er glemt i farten...

men hvad skal jeg have med til mig selv og hvad til baby.

vandre journal selvfølgelig men den kan ikke pakkes endnu.

Kamera

mobil oplader

Mormor trusser. skal jeg selv have bind med??

Lækre løse bukser.

tøj

tøj til baby

dyne til baby

autostol(skal selvfølgelig ikke i tasken)

dedorant og toilet taske

stofbleer.

jeg må have glemt en masse??..Og hvad med farmand. må han overhovedet bade derinde? men rent tøj skal han da have med..

Måske sutter til baby? Ellers ved jeg ikke har ikke selv prøvet det

Anmeld

14. marts 2013

1990h

MIWULA skriver:

Jeg vil tro alle hospitaler har det især fordi man bløder så meget efter.

Jeg brugte denne da jeg skulle pakke tasken. --->>

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/tasken-til-fodslen-og-de-forste-dage-efter.html/2

ej sikke en god liste

men alle de der papir de skriver man skal have med..får vi dem derinde for jeg har da intet fået endnu?:O:O

Anmeld

14. marts 2013

MIWULA

1990h skriver:

ej sikke en god liste

men alle de der papir de skriver man skal have med..får vi dem derinde for jeg har da intet fået endnu?:O:O

Åhh kan ikk huske hvordan det er.. men vi er gift og husker ikk vi skulle ha nogle papir med når nu vi var gift.. Ellers prøv og hør din jordemoder hun kan helt sikkert svare dig på det..

Anmeld

14. marts 2013

1990h

o1Mutte skriver:

Måske sutter til baby? Ellers ved jeg ikke har ikke selv prøvet det

god ide

Anmeld

14. marts 2013

1990h

MIWULA skriver:

Åhh kan ikk huske hvordan det er.. men vi er gift og husker ikk vi skulle ha nogle papir med når nu vi var gift.. Ellers prøv og hør din jordemoder hun kan helt sikkert svare dig på det..

ja det må jeg gøre.

kopir af vores fødsel og dåbs attester tager jeg med

Anmeld

14. marts 2013

MIWULA

1990h skriver:

ja det må jeg gøre.

kopir af vores fødsel og dåbs attester tager jeg med

God ide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.