Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad syntes i ?? Kort eller langt pandehår ??
(ved godt jeg ikke har helt langt pandehår på billedet med den hvide trøje , men halvlangt )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt klart billede 1. Det er rigtig pænt til dig.
Lady Marion <3 skriver: Hvad syntes i ?? Kort eller langt pandehår ?? (ved godt jeg ikke har helt langt pandehår på billedet med den hvide trøje , men halvlangt )
Kort
Faith skriver: Helt klart billede 1. Det er rigtig pænt til dig.
Tak godt man kan spørge jer til råds , har så svært ved at beslutte , kunne ikke finde ud af hvad der klæder bedst ..
Lunae skriver: Jeg tænker at det korte er pænt til dig, men jeg ville nok få klippet det mere tæt. Ellers ville jeg vælge det lange
Jeg tænker at det korte er pænt til dig, men jeg ville nok få klippet det mere tæt. Ellers ville jeg vælge det lange
Jeg har faktisk lige fået det klippet og det er rigtigt tæt så derfor blev jeg helt i tvivl om kort pandehår overhoved klædte mig , syntes det er modigt men det minder om billed 1 bare tættere ..
Janni. skriver: Billede 1, det ser godt ud til dig. Hilsen én der forventede noget med en kjole..
Billede 1, det ser godt ud til dig. Hilsen én der forventede noget med en kjole..
Ha ha ja klart !!! Der er jeg mest til kort
Det korte er rigtig pænt til dig..
Kort! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128