Jeg har bare syntes at det er så dejligt at være gravid, jeg har ikke været besværet af det og hr bare levet cirka som jeg plejer, dog uden træningen i træningscenteret.
Så er jeg her i weekenden begyndt at få smerter nederst i ryggen i højre side. Jeg tænkte at det nok var en nerve der sad fast og at det ville gå væk igen, men da det ikke gjorde det, tog jeg til lægen igår. Han forklarede mig, at det er bækkenet der er ved a læsne sig og gøre klar til at jeg kan føde. Det trælse er så bare, at enten bliver det ved som nu eller også bliver det værre og udvikler sig til regulær bækkenløsning. Vi aftaler, at jeg ringer igen på mandag og at vi så snakker o hvordan det går, ift sygemelding og den slags.
Idag er min kæreste og eg så ude at handle, da vi skal have gæster til spisning iaften. Og så pludselig begynder det at gøre ondt i den anden side også. Sådan noget forbandet pis og lort. Jeg gider da bare ikke hvis jeg skal til at have det så dårligt resten af graviditeten.
Nå, jeg skulle ige af med det. Og hvis noget har et par gode råd, så tager jeg hjertens gerne imod.
Anmeld