Har i dag købt den første ting til Baby :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
20 svar
18 synes godt om
14. marts 2013

MariaKyedDK

Ja det er lige hvad jeg har

Jeg er 17+1 idag og har intet købt til baby endnu da vi ikke ved om det bliver en dreng eller pige...

men så idag lige efter jeg har afleveret bassen i skole , tog jeg lige en tur i fakta, og tænkte : SKUMVASKEKLUDE

dem bruger man jo mange af... tænk mit første køb til baby er Skumvaskeklude 

Nå vil bare lige ønske jer en rigtig dejlig Torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Dorthe1986

MariaKyedDK skriver:

ihUJa det er lige hvad jeg har

Jeg er 17+1 idag og har intet købt til baby endnu da vi ikke ved om det bliver en dreng eller pige...

men så idag lige efter jeg har afleveret bassen i skole , tog jeg lige en tur i fakta, og tænkte : SKUMVASKEKLUDE

Hihi det var da alternativt men praktisk

Anmeld

14. marts 2013

MariaKyedDK

Dorthe1986 skriver:

Hihi det var da alternativt men praktisk

Ja ik hehe....

kan slet ikke finde ud af at købe noget til baby, hvor jeg ik ved om det bliver dreng eller pige.

men skumvaskeklude kan man bruge til begge køn

Anmeld

14. marts 2013

Stjerneskud

MariaKyedDK skriver:

Jeg ved heller ikke om det bliver en dreng eller en pige, det har da ikke afholdt mig fra at købe ind til baby...

Anmeld

14. marts 2013

MariaKyedDK

Stjerneskud skriver:

Jeg ved heller ikke om det bliver en dreng eller en pige, det har da ikke afholdt mig fra at købe ind til baby...

nej men problemet er simpelthen jeg ikke ved hvad jeg skal købe!

hvad har du kobt

Anmeld

14. marts 2013

Dorthe1986

MariaKyedDK skriver:

Ja ik hehe....

kan slet ikke finde ud af at købe noget til baby, hvor jeg ik ved om det bliver dreng eller pige.

men skumvaskeklude kan man bruge til begge køn

Jeg købte godt nok næsten heller ingenting - lige indtil jeg havde været til MD og fandt ud af det var en dreng
Vil i have kønnet at vide inden fødslen?

Anmeld

14. marts 2013

MariaKyedDK

Dorthe1986 skriver:

Jeg købte godt nok næsten heller ingenting - lige indtil jeg havde været til MD og fandt ud af det var en dreng
Vil i have kønnet at vide inden fødslen?

Jaaaah, jeg venter bare på MD skanning om 3 uger og så skal jeg bare SHOPPE stort til baby... ( hvis vi kan se kønnet) det håber jeg virkelig, jeg synes det er ulideligt ikke at vide kønnet endnu...

har ikke lyst til at købe neutrale ting ....

Anmeld

14. marts 2013

Dorthe1986

MariaKyedDK skriver:

Jaaaah, jeg venter bare på MD skanning om 3 uger og så skal jeg bare SHOPPE stort til baby... ( hvis vi kan se kønnet) det håber jeg virkelig, jeg synes det er ulideligt ikke at vide kønnet endnu...

har ikke lyst til at købe neutrale ting ....

Det var også derfor jeg ventede med at købe til efter MD Gad simpelthen ikke købe en enorm bunke neutral tøj (selvom shoppelysten var enorm) Men vidste bare, at jeg så alligevel ville ende med at købe meget kønsbestemt tøj og så ville det neutrale aldrig rigtig blive brugt

Anmeld

14. marts 2013

MariaKyedDK

Dorthe1986 skriver:

Det var også derfor jeg ventede med at købe til efter MD Gad simpelthen ikke købe en enorm bunke neutral tøj (selvom shoppelysten var enorm) Men vidste bare, at jeg så alligevel ville ende med at købe meget kønsbestemt tøj og så ville det neutrale aldrig rigtig blive brugt

hehe skønt at jeg ikke er alene om at have det sådan, men ja trangen er virkelig STOR, og jeg har faktisk været ret sur over at jeg har følt jeg ikke rigtig kunne købe noget !

men jeg arbejder med min tålmodighed, og har indtil videre vasket det drenge babytøj som vi har fra vores søn og nu kan skumvaskekluddene komme op til det duftene tøj at ligge

og så må de tre uger her bare gå sindsygt stærkt skal til MD skanning i uge 20+0 perfekt dag synes jeg

Anmeld

14. marts 2013

gædde/gitte

MariaKyedDK skriver:

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhh............................................................ jeg vil også ha noget i maven, at købe vaskeklude til!!!!!!

.....................................pludselig lød det lidt klamt.... altså.........
jeg mente en baby! ikke diaré

manden sagde til mig, at ligeså snart der er bonus i vommen, så vælter vi en babysam!

Tortur-sætning til powershopperen gitte!

får svar på blodprøve i morgen.... I MORGEN!.............. jeg er død af nerver inden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.