Rejse i uge 41

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
15 svar
5 synes godt om
14. marts 2013

PernilleogLouis

Vil gerne ud og rejse med min dreng i uge 41 - men hvor? Der skal bare varmt - og ikke for langt væk da det kun kan blive til en uge. Planen var at vi skulle ha været i Egypten men nu har jeg bare hørt så meget dårligt om det så vil finde noge andet.. Prisen gør ikke så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Mum33

Vi var på Gran Canaria sidste år i uge 42 - det var super godt. Ca. 25 grader - perfekt til små børn.

Anmeld

14. marts 2013

marie_jon

PernilleogLouis skriver:

Vil gerne ud og rejse med min dreng i uge 41 - men hvor? Der skal bare varmt - og ikke for langt væk da det kun kan blive til en uge. Planen var at vi skulle ha været i Egypten men nu har jeg bare hørt så meget dårligt om det så vil finde noge andet.. Prisen gør ikke så meget

Ahh læste det først rejse i "graviditets" uge 41 Men jeg hat været i Egypten og gran Canaria omkring samme tid. Og begge stedet kan varmt anbefales. Må dog sige at Gran canaria ville være for mig at foretrække. Der kan man næsten altid regne med SKØNT vejr. I skal bare ikke bo i Lad Palmas. Der er det ofrest køligt

Anmeld

14. marts 2013

PernilleogLouis

E. B. skriver:

Vi var på Gran Canaria sidste år i uge 42 - det var super godt. Ca. 25 grader - perfekt til små børn.

Lyder godt vil jeg prøve at kigge på

Anmeld

14. marts 2013

PernilleogLouis

maria_josse skriver:

Ahh læste det først rejse i "graviditets" uge 41 Men jeg hat været i Egypten og gran Canaria omkring samme tid. Og begge stedet kan varmt anbefales. Må dog sige at Gran canaria ville være for mig at foretrække. Der kan man næsten altid regne med SKØNT vejr. I skal bare ikke bo i Lad Palmas. Der er det ofrest køligt

Er der stor forskel på hvor varmt der er de to steder? Går ud fra at Egypten er varmere?

Anmeld

14. marts 2013

hesøth

PernilleogLouis skriver:

Lyder godt vil jeg prøve at kigge på

Vi har været både på Kreta, Malta og Sicilien i uge 41/42. Der har været dejligt lunt vejr...

Anmeld

14. marts 2013

Frk. Himmelblå

PernilleogLouis skriver:

Sydspanien? 

Anmeld

14. marts 2013

HoltSchmidt

Den sydlige del af Tenerife er også lækker både forår og efterår (20-25 grader)

Anmeld

14. marts 2013

PernilleogLouis

hesøth skriver:

Vi har været både på Kreta, Malta og Sicilien i uge 41/42. Der har været dejligt lunt vejr...

Når du siger lunt er det så vejr til at bade og ligge ved pool/strand det meste af dagen eller blir det for koldt?

Anmeld

14. marts 2013

PernilleogLouis

HoltSchmidt skriver:

Den sydlige del af Tenerife er også lækker både forår og efterår (20-25 grader)

hvis den kommer ned på 20 er det så ikke lidt for koldt til at bade og ligge ved pool? (syns det lyder koldt men måske bare fordi vi lige er vendt hjem fra Thailand )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.