Stooor hjælp søges til sovepose, Inkl billeder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.967 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

Mor1012

Min datter spaker dynen af, hun er 7 mdr.

hun var sååååå kold i morges og lagde på tværs.. det første gang hun var såå kold og lagde helt underlig på tværs

Jeg SKAL have en sovepose !!!!! men hvilken

gaja og ko ser ik varme ud.. jeg vil ha en i DUN og den i babysam ser varm ud. se billeder

hvad anbefaler i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har haft den fra gaia og ko. Den kan jeg godt anbefale. 

Anmeld

14. marts 2013

Mor1012

Aisha skriver:

Jeg har haft den fra gaia og ko. Den kan jeg godt anbefale. 

er den af dun

Anmeld

14. marts 2013

kekp

Vi har også haft gaia og ko. Min søn kunne ikke finde ud af den, men jeg synes at den var god. Den var varm til ham. Han sov kun med en body og strømper i den korte periode han brugte den. 

Hvis han havde kunne finde sig tilpas med den havde vi bestemt beholdt den

Anmeld

14. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor1012 skriver:

er den af dun

Det kan jeg ikke huske. Den var bare dejlig varm. 

Anmeld

14. marts 2013

modesty

Vi har to Gaia og Ko, som vi skifter imellem dem. Min dreng ville kampsvede i den med dun som du viser (der er cirka 18-20 grader på hans værelse). Han ligger i posen kun iført en body og hans ben og tæer er dejlig varme om morgenen. Han er ikke en specielt varm dreng.

Anmeld

14. marts 2013

Mor1012

modesty skriver:

Vi har to Gaia og Ko, som vi skifter imellem dem. Min dreng ville kampsvede i den med dun som du viser (der er cirka 18-20 grader på hans værelse). Han ligger i posen kun iført en body og hans ben og tæer er dejlig varme om morgenen. Han er ikke en specielt varm dreng.

okay jamen jeg tror jeg holder mig til gaja og ko så dun dyne ligger hun med nu, junior og den er bare VARM!!!!

Anmeld

14. marts 2013

Mor1012

kekp skriver:

Vi har også haft gaia og ko. Min søn kunne ikke finde ud af den, men jeg synes at den var god. Den var varm til ham. Han sov kun med en body og strømper i den korte periode han brugte den. 

Hvis han havde kunne finde sig tilpas med den havde vi bestemt beholdt den

hej

hvorfor ku han ik finde ud af den knus

Anmeld

14. marts 2013

modesty

Mor1012 skriver:

okay jamen jeg tror jeg holder mig til gaja og ko så dun dyne ligger hun med nu, junior og den er bare VARM!!!!

Ja jeg tror at man skal regne med at en sovepose ikke skal være ligeså varm som en dyne, fordi den jo slutter helt til og varmen derfor ingen mulighed har for at "stikke af".

Anmeld

14. marts 2013

Mor1012

modesty skriver:

Ja jeg tror at man skal regne med at en sovepose ikke skal være ligeså varm som en dyne, fordi den jo slutter helt til og varmen derfor ingen mulighed har for at "stikke af".

selvfølgelig rigtigt

jeg ville gerne ha en med lynlås foran.

Kender du til Ikeas ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.