Hjælp.. Graviditet og allergi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Knudsen

Er der nogen der kan hjælpe mig eller som er i samme båd...

Jeg er allergiker og reagerer meget kraftigt på græs pollen lige nu.. Samtidig er jeg også 35 uger henne i min graviditet og må derfor ikke få noget særligt for at dæmpe allergien.
Lige nu føler jeg mig meget spærret inde i mit eget hjem og har ingen mulighed for at nyde vejret og kan ikke være sammen med min familien ude i haven uden at reagere meget voldsomt.

Er det nogen af jer som har lign problemer og nogle gode erfaringer eller løsningsforslag???

Jeg tager lige nu to forskellige næsespray, øjendråber og har fået akupunktur dvs har lige nu to nåle i hvert øre og skal idag have endnu en forstærker for at se om det kan hjælpe lidt..

Jeg er ved at være desperat og kan næsten ikke holde det ud længere..

Da jeg var på barsel med min datter som nu er 2,4 var jeg nødt til at stoppe amningen da hun var ca 4½ mdr og få indsprøjtningen med binyrebarkhormon (ved ikke hvordan det staves) og jeg vil helst ikke komme ud for det samme denne gang. Da jeg jo har termin midt i pollen sæsonen...

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig..
Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Nanna1985

Jeg har ingen gode råd, men vil bare give dig et KRAM

Jeg har selv meget slem allergi og ved hvordan det er, når jeg ikk er gravid.. Det er et helvede.. Har det os med mad og en del frugt og grønt  
Heldigvis er mit mindre, når jeg er gravid, så jeg nyder det ligefrem

Anmeld

25. juni 2009

Knudsen

Tusind tak for krammet...  Det varmede..

Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor mit pludselig er eksploderet. Mit allergi starter normalt i maj måned og fortsætter til september/oktober alt efter hvor godt vejret er.
Her i år har graviditeten også hjulpet mig rigtig meget, og jeg har næsten ikke haft nogen symptomer. Men men så gik den heller ikke længere...

Jeg har nu fået tre nåle i hvert øre og det hjælper rigtig meget.
Jeg har kunne være lidt udenfor her de sidste par dage, så det nyder jeg med familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.