Her sidder jeg med en baby på 4 måneder og en større på 2 år .
Min mens er udeblevet nu på 2 dag . Jeg er ræd jeg er bange jeg er ked frustreret og meget meget mere . Hvad hvis jeg er gravid . Det burde varm umuligt . Grundet prævention . Men der er jo altid en mulighed . Jeg skulle have lagt kobber spiral på mandag . Men først burde jeg tage mig sammen og finde ud af om jeg er gravid eller hvad . Men jeg tør simpelthen ikke . Jeg udskyder hver dag i håb om at den mens den kommer . Det skal den jo .
Jeg kan skal og vil ikke have et barn mere nu .
Endelig er den lille på 4 måneder sluppet den koliK der har hængt hos hende siden hun blot var 2 dage . Det har været ulidelig kamp her til . Hvor jeg mange gange undervejs har troede jeg skulle dø . Jeg troede virkelig ikke et spædbarn kunne græde så mange timer i døgnet vi snakker 18 timer de fleste dage . Det var skrækkeligt forfærdeligt og en masse andet .
Min først fødte havde det desværre os bare ikke i så voldsom grad .
Hvorfor skal det her ske for mig . Mig som egentlig har beskyttet mig . Nej jeg synes det er uretfærdigt .
Jeg har slet ikke lyst til at skulle vælge .jeg har jo inderst inde valgt men jeg ønsker det bare slet slet ikke .
Selvfølgelig er der mulighed for at den bare er blevet væk fordi den åbenbart lyster . Men jeg er bare så nervøs for det er grundet graviditet .
Jeg ville ikke så meget . Bare lufte mine tanker .

Anmeld