Er nu gravid i uge 41 og er meget taknemmelig over at være nået hertil efter en graviditet der har været rigtig modbydelig på mange punkter og hvor vi hele tiden havde truslen om for tidlig fødsel og/eller dårligt virkende moderkage hængende over hovedet. Nu er vi nået hertil og vores lille dreng i maven lever og har det godt og skal snart ud til os

Moderkagen, som var for lavt liggende næsten hele vejen igennem har nu rettet sig og jeg har derfor fået grønt lys for vaginal fødsel.
Jeg havde en møgfødsel sidste gang på mange punkter pga at jeg blev sat igang med stikpiller og reagerede meget dårligt på dem med bla vestorm. Derfor må jeg ikke få hormoner denne gang, men skal sættes igang ved at de prikker hul på fostervandet på torsdag i næste uge hvis der ikke er sket noget inden da. Hvis de ikke kan prikke hul på fostervandet så lægger de ballon kateder op søndag og prikker hul på fostervandet dagen efter om morgenen. Håber så bare at jeg kan undgå ve-drop hvis det er 
Jeg fik lavet hindeløsning i går og av for søren da hvor det alligevel gjorde lidt ondt. Det var til at holde ud, men man kunne godt mærke det da. Har haft plukveer siden i fin stil, men ikke noget der ligesom tager til. Men går ud fra at det alligevel modner kroppen og gør klar til fødsel.
Kære søde lillebror, nu skal du snart til verden. Kom nu, vi venter og venter på dig
(SEND VE-STØV TIL MIG) 
Anmeld