skriver anonym da det er lidt saftige detaljer der helst ikke skal kunne googles om

men min mand kan bare give mig den bedste orgasme jeg ever har prøvet

jeg har ved sexualt aktiv i knap 10 år og deraf har der nok været ligeså mange mænd jeg har smidt rundt i sengen

men af alle mænd jeg har været sammen med er min mand den der har kunne gi mig det ultimative
igår aftes lå vi og så film, og stille blev lidt nussen til kyssen og ja vi tøg så ind i vores seng self

derinde satte jeg mig på ham og efter noget tids sengehyggeri kunne jeg mærke jeg skulle komme, og det gjorde jeg bare i STOR stil!! aldrig i mit liv har vi begge været så våde

jeg kunne mærke jeg sprøjtede det ud hurtigere en ever og min stakkels mand blev våd i hovedet

han grinte højlydt derefter og sagde hvaaaa du nyder det vist meget hva? ha ha ha
og jeg var bare færdig for energi og fuldt ud tømt for væskelse ha ha
han gir mig stort set en orgasme hver gang vi har sex, men denne har var virkelig den ultimative!
vi endte med at måtte sove i stuen på vores kæmpe sofa da sengen direkte var blevet vasket

så jeg måtte tage betræk og lagen af og vores topmadras måtte ud og hænge så den blev tør igen

ja sorry! for saftige detajler, men hold da op jeg blev overrasket over at det virkelig kunne lade sig gøre på den måde

hvad med jer? hvad er jeres saftigste historie??
for min er da godt nok den her , det er en omgang sex jeg aldrig vil glemme
Anmeld