Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er ny herinde, men tror jeg skriver det rigtige sted?

VI har i ca 1,5 år forsøgt at blive gravide, og da jeg får medicin har sygehus og læge været involveret fra start... til sidst blev vi henvist til fertilitets klinik og jeg fik en scanning af æggeleder/stokke. Ved efterfølgende mens. skulle jeg insemineres med min mands sæd. Min mens. udeblev og endelig....jeg var gravid  Fødte en uge over tid, i nove,ber sidste år Så vores søn er 4 mdr og ca en mdr nu  

Vi har brugt beskyttelse (kondom) siden fødslen. Pånær liiige her i søndags...Jeg synes jeg kan mærke noget i mit underliv og har en fornemmelse af at jeg er gravid. Men hvad er oddsene lige nu når vi brugte så længe sidst?? Jeg har ikke ammet min søn i 2 mdr nu. 

Ved godt det er så urealistisk! Men sidste gang ifølge terminsdatoen skulle min ÆL altså også have lagt Meget tidligt. Og jeg har bare denne fornemmelse i underlivet, som sidst.

Dét kunne jeg egentlig også godt vente med at teste MEN....står og skal have lavet en tattoo om to dage... Vil jeg jo ikke hvis jeg er gravid, men har også været på venteliste længe, så på deen anden side synes jeg også det vil være dumt at "spilde" tiden hvis jeg (mest sandsynligt) ikke er gravid. Jeg ikke hvad det er, men ved jo godt chancen er MInimal...alligevel er der bare noget i mig der tror det alligevel...Hjælp??

Skal jeg aflyse min tid? Hvorfor har jeg denne fornemmelse når nu det er så urealistisk?? Er i syv sind....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Anonym trådstarter

det skal måske lige nævnes at jeg har haft mens. to gange....den sidste startede her d.4 marts og varede i ca 4 dage og var kun meget lidt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.