Her er mine tanker ang. dine spørgsmål:
Sprøjteposer - jeg kan bedst lide engangs, for jeg er doven og syntes det er besværligt at skulle skylle og vaske sprøjteposen bagefter. Så jeg køber sådan nogle pakker med en del sprøjteposer i 
Tyller - 1M er god til at starte med, for den laver jo de fine roser og/eller "swirls" (a-la softice) og blomster osv... bryder mig ikke om dem i plastik, køber kun i rustfrit stål. Og jeg har ikke noget til at sætte tyllen ordentligt fast med, for sprøjteposerne er stærke nok til at holde tyllen på plads. Bare være forsigtig når du klipper hullet, hellere lave det for lille først og så klippe af til det passer, end omvendt - og tryk tyllen godt fast 
I øvrigt - når jeg skal fylde frosting i sprøjteposen, bruger jeg et stort drikkeglas til at holde posen. Jeg "knækker" lige bunden af posen så tyllen ligger for sig selv og ikke bliver løs mens der fyldes frosting i. Folder så posen ud over glasset og fylder frosting i. Piller posen op, retter ud og "ryster" frostingen ned til tyllen, også for at få eventuelle lufthuller ud. Jeg sætter altid en elastik for enden for at holde posen lukket mens jeg pynter mine cupcakes og skubber elastikken ned efterhånden som posen bliver tømt 
Anmeld