at mærke baby bevæge sig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
11 svar
7 synes godt om
12. marts 2013

Hailiesmom11

Jeg har de sidste par dage lagt mærke til at hvis jeg bøjer mig meget sammen eller sidder lidt sammenklemt eller med vores datter og hygger så kan jeg mærke noget der gør modstand inde i mavsen og decideret dparker/rumsterer, men synes bare det er enormt tidligt at kunne mærke noget er kun 12+2 i dag..
Er det normalt eller tror i jeg er længere henne end beregnet? Er 2. Gangs gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Hailiesmom11

Slet ingen der kan hjælpe mig med at forstå hvad der sker?

Anmeld

12. marts 2013

Christina :-)

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har de sidste par dage lagt mærke til at hvis jeg bøjer mig meget sammen eller sidder lidt sammenklemt eller med vores datter og hygger så kan jeg mærke noget der gør modstand inde i mavsen og decideret dparker/rumsterer, men synes bare det er enormt tidligt at kunne mærke noget er kun 12+2 i dag..
Er det normalt eller tror i jeg er længere henne end beregnet? Er 2. Gangs gravid

Jeg mærkede bobler uge 13 ca den her gang

Anmeld

12. marts 2013

Hailiesmom11

mortilelias:-) skriver:

Jeg mærkede bobler uge 13 ca den her gang

Ville heller ikke tænke videre over det hvis det var bobler men det føles som moslen - nøjagtig som da jeg begyndte at mærke vores datter.. og det var først omkring uge 19 sidst.. synes bare uge 13 er tidligt

Anmeld

12. marts 2013

Mother-love

Jeg tror altså godt det kan lade sig gøre. Da jeg var gravid med Isabella ( den første ) mærkede jeg hende sparke da jeg var 15+ 5 og det var udenpå maven for kæresten mærkede det også. Først kom et spark og jeg blev lidt forskrækket og lagde så kærestens hånd på maven og hun sparkede igen og han mærkede det ligeså tydeligt som jeg gjorde. Og det siger man jo også skulle være umuligt når man ikke er længere. Boblerne mærkede jeg faktisk aldrig i min graviditet.

Men tror sagtens det kan lade sig gøre

Anmeld

12. marts 2013

Hailiesmom11

michelledam skriver:

Jeg tror altså godt det kan lade sig gøre. Da jeg var gravid med Isabella ( den første ) mærkede jeg hende sparke da jeg var 15+ 5 og det var udenpå maven for kæresten mærkede det også. Først kom et spark og jeg blev lidt forskrækket og lagde så kærestens hånd på maven og hun sparkede igen og han mærkede det ligeså tydeligt som jeg gjorde. Og det siger man jo også skulle være umuligt når man ikke er længere. Boblerne mærkede jeg faktisk aldrig i min graviditet.

Men tror sagtens det kan lade sig gøre

Tak for dit svar det hjalp lidt
Glæder mig bare til at skulle scannes og vide at alt er okay..

Anmeld

13. marts 2013

Clisolka

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er også meget i tvivl om jeg har mærket liv allerede - det føltes sådan, men i betragtning at jeg kun er 13+3 henne, så tror jeg ikke helt selv på det endnu. 

Jeg spurgte min JM for sjov skyld i dag, og nogle kan sagtens mærke det på nuværende tidsunkt, især 2. gangs fødende, fordi de ved hvordan det føles. 

Jeg var 17+4 da jeg mærkede min datter, og man siger jo at man kan mærke det tidligere 2. gang 

Anmeld

13. marts 2013

MorDk

Det kan vel være baby du mærker. Jeg mærkede liv 1. gang i 11 + (begge gange)

Anmeld

13. marts 2013

sofiell89

Det kan sagtens være baby. Mærkede den selv i uge 12, og min JM sagde at det var fint som 2. gangs for man ved hvad man skal mærke efter.
Ved min første lå moderkagen foran, så mærkede intet før maven bevægede sig i 22+

Anmeld

13. marts 2013

HoltSchmidt

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har det på helt samme måde som dig er nu 12+3 og det har stået på i ca 8 dage nu.

Er selv meget i tvivl om det overhovedet er muligt, men vil spørge jordemoderen d. 18.

Jeg føler selv det er tydeligere end da jeg ventede den 1. som jeg mærkede da jeg var 17 uger henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.