Lakse tærte ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
11 svar
2 synes godt om
12. marts 2013

Sukkerblomst

Kom med jeres bedste opskrift på laksetærte ??

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Dinna88

En bund af spinat, røget laks ovenpå og så lige toppet af med gulerødder Og så en sørens masse hvidløg og citron.

Anmeld

12. marts 2013

Sukkerblomst

Dinna88 skriver:

En bund af spinat, røget laks ovenpå og så lige toppet af med gulerødder Og så en sørens masse hvidløg og citron.

Undskyld kan du uddybe hvordan man gør ??

Anmeld

12. marts 2013

Dinna88

Sukkerblomst skriver:

Undskyld kan du uddybe hvordan man gør ??

Hm. Jeg smækker bare dejen i formen, lægger spinat i bunden, så et lag af laks og til sidst et lag snittede gulerødder. Så tilsætter jeg æggemassen

Anmeld

12. marts 2013

Sukkerblomst

Dinna88 skriver:

Hm. Jeg smækker bare dejen i formen, lægger spinat i bunden, så et lag af laks og til sidst et lag snittede gulerødder. Så tilsætter jeg æggemassen

Troede måske grønsager skulle på panden inden så derfor
Jeg lige spørger

Jeg har kun spinat fra frost vil det gå ??

Anmeld

12. marts 2013

Mamalou

Jeg laver flere variationer, alt efter hvad jeg lige har. Jeg bruger altid helbladet frosset spinat.

Det er rigtig godt, at blande pikantost i spinaten og lægge det på bunden af tærten. Ovenpå kommes laksen og afslut med hytteost rørt med æg, salt og peber. GUF siger jeg bare

Vh. Louise

Anmeld

12. marts 2013

Mamalou

Hov  glemte lige - spinaten tøes op i en gryde (der kan tilsættes revet gulerødder, hvis der ønskes mere grønt) og pikantosten vendes i mens det er varmt Brug godt med spinat, for det syner altid af mere i frossen stand.

Anmeld

13. marts 2013

Sukkerblomst

Mamalou skriver:

Hov  glemte lige - spinaten tøes op i en gryde (der kan tilsættes revet gulerødder, hvis der ønskes mere grønt) og pikantosten vendes i mens det er varmt Brug godt med spinat, for det syner altid af mere i frossen stand.

ej, den ser da også super lækker ud.... tak

Anmeld

13. marts 2013

Dinna88

Sukkerblomst skriver:

Troede måske grønsager skulle på panden inden så derfor
Jeg lige spørger

Jeg har kun spinat fra frost vil det gå ??

Jeg tilbereder dem ikke før, da de også bliver kogt inde i ovnen  Og spinat fra frost er fint! Jeg putter super meget hvidløg i, da hverken spinat eller gulerødder smager af det helt vilde 

Anmeld

13. marts 2013

Sukkerblomst

Dinna88 skriver:

Mums lyder godt - Thanks you

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.