BabyHL skriver:
Hej piger.
Min søn på 7 mdr har siden han var 2 mdr sovet igennem om natten. Men her den sidste lille måneds tid, har han vågnet stort set hver nat omkring kl 04-05 og vil ha mad.
Han har fået flaske siden han var 3 uger, og har altid været en stor dreng. Idag vejer han 11 kg.
Er der nogen der har prøvet noget i samme stil eller nogle med gode råd? 
Hvis bassen vågner om natten bliver han lagt ned igen, puttet ed dyne og sut uden at snakke eller komme op, og så går vi igen. Hvis han fx er snottet bliver han tilbudt vand (vi kander jo alle det der med at vågne knastør i munden fordi man ik kan trække vejret gennem næsen).
Som hovedregel lægger han sig og sover videre, nogen gange piver han igen kort efter - proceduren gentages. HVIS han bliver ved (sker meget sjældent), får han til sidst lov at pive til han falder i søvn (inden for rimelighedens grænser).
Men nu er min dreng også ældre end din, mener først vi startede på denne procedure da han var knap 1 år. Kommer jo også meget an på hvornår din dreng kommer i seng, og hvad han får at spise inden.
Jeg ville nok prøve at give en god gang grød eller mos til at lægge en god bund lige inden sengetid, så burde han kunne klare sig i hvert fald 8-10 timer
Anmeld