Veninder i Hvidovre/Stor København :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.490 visninger
34 svar
2 synes godt om
12. marts 2013

lilledittemor

Hej piger

Jeg har (desværre) ikke særlig mange veninder - så derfor søger jeg nogen flere.

Mit navn er Ditte Marie. Jeg er 23 år og bor sammen med min mand Theis i Hvidovre. Vi har Bella Elina på 14 måneder og vi venter lillesøster Luna til Juli. Jeg er hjemmegående og Bella går ikke i vuggestue, så vi ville meget gerne have nogen "legekammerater"

Skriv lidt om dig selv
Jeg håber på at høre fra MANGE af jer

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg har (desværre) ikke særlig mange veninder - så derfor søger jeg nogen flere.

Mit navn er Ditte Marie. Jeg er 23 år og bor sammen med min mand Theis i Hvidovre. Vi har Bella Elina på 14 måneder og vi venter lillesøster Luna til Juli. Jeg er hjemmegående og Bella går ikke i vuggestue, så vi ville meget gerne have nogen "legekammerater"

Skriv lidt om dig selv

God aften

Hej jeg bor også i Hvidovre sammen med min kæreste martin. Vi venter vores første barn til september og jeg savner nogen veninder da jeg pt bare går hjemme.

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Skriv lidt om dig selv

God aften

eej dette er bestemt ikke for at ødelægge din tråd eller noget som helst. og er desværre ikke fra hvidovre. men jeg har tænkt på dette før pga en af dine gamle tråde. af ren og skær nysgerrighed. hvorfor din pige ikke er i daginstitution? det er bestemt ikke for at være dømmende.

Anmeld

12. marts 2013

lilledittemor

MiichellaMalou skriver:

Hej jeg bor også i Hvidovre sammen med min kæreste martin. Vi venter vores første barn til september og jeg savner nogen veninder da jeg pt bare går hjemme.

Ej hvor skægt
Hvor i Hvidovre bor i? og har du altid boet her?

Anmeld

12. marts 2013

lilledittemor

1990h skriver:

eej dette er bestemt ikke for at ødelægge din tråd eller noget som helst. og er desværre ikke fra hvidovre. men jeg har tænkt på dette før pga en af dine gamle tråde. af ren og skær nysgerrighed. hvorfor din pige ikke er i daginstitution? det er bestemt ikke for at være dømmende.

Det er helt i orden

Vi vil gerne have vores datter i én bestemt institution - og der er simpelthen ikke plads endnu. Jeg tror desværre heller ikke at der bliver det foreløbig.

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Ditte_Marie skriver:

Det er helt i orden

Vi vil gerne have vores datter i én bestemt institution - og der er simpelthen ikke plads endnu. Jeg tror desværre heller ikke at der bliver det foreløbig.

Årh okay.

ej hvor irriterende man må da håbe der bliver plads til jeres pige en dag så.

vi har også bestemt ønske til en børnehave. som vores skal skrives op til så snart hun er født. men har hørt om mange der desværre heller ikke er kommet ind. øv bøv det bare så surt når man sådan ønsker det..

Anmeld

12. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Ditte_Marie skriver:

Ej hvor skægt
Hvor i Hvidovre bor i? og har du altid boet her?

Rebæk søpark. Nej flyttede hertil i september sidste år
Hvor bor du i Hvidovre? Og har du boet her altid?

Anmeld

12. marts 2013

lilledittemor

1990h skriver:

Årh okay.

ej hvor irriterende man må da håbe der bliver plads til jeres pige en dag så.

vi har også bestemt ønske til en børnehave. som vores skal skrives op til så snart hun er født. men har hørt om mange der desværre heller ikke er kommet ind. øv bøv det bare så surt når man sådan ønsker det..

Ja, det er lidt ærgeligt, for hun ville have rigtig godt af at lege med andre børn hver dag.. bare et par timer

Vi fik desværre skrevet hende op ret sent - men heldigvis kan jeg jo gå hjemme med hende og nyde hende
På den ene side er jeg glad for at hun ikke har en plads, men på den anden side er mor bare ikke altid lige spændende..

Men ja, skriv jeres datter op så snart hun bliver født

Anmeld

12. marts 2013

lilledittemor

MiichellaMalou skriver:

Rebæk søpark. Nej flyttede hertil i september sidste år
Hvor bor du i Hvidovre? Og har du boet her altid?

Okay Hvor boede du før?

Vi bor på Arnold Nielsens Boulevard.
Jeg har altid boet i Hvidovre..

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Ditte_Marie skriver:

Ja, det er lidt ærgeligt, for hun ville have rigtig godt af at lege med andre børn hver dag.. bare et par timer

Vi fik desværre skrevet hende op ret sent - men heldigvis kan jeg jo gå hjemme med hende og nyde hende
På den ene side er jeg glad for at hun ikke har en plads, men på den anden side er mor bare ikke altid lige spændende..

Men ja, skriv jeres datter op så snart hun bliver født

smiler. men det dejligt at i hygger jer. men ja det ville da være lækkert for hende også at lege med andre. findes der ikke sådan nogle legestuer eller sådan noget?..

er hun langt fra at komme ind?

ja det må vi huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.