giftes men tør ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg vil ikke kunne googles min dumhed.

manden og jeg har været sammen i 4 år og forlovet i 3 vi overvejer at gifte os på vores 4 års dag som er meget snart.

ingen af os ønsker stort fest eller noget. vi vil bare på rådhuset og invitere de nærmeste på boller bagefter. men vi er begge på kh og der vare nok en del år inden vi kommer fra det. 

jeg er syg med leveren og derfor ved vi endnu ikke hvordan tingene bliver for min fremtid. vi ønsker og sikre hinanden vis der sker noget... vi har ventet længe pga vi begge jo er på kh, men nu begynder regeringen jo at snakke om at selv om man ikke er gift men bare bor sammen vil der ske det sammen som vis man var gift og på kh... hvad ville i gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

aarhusmor

Kan I klare jer for det beløb man får hvis 2 er på kontanthjælp i fremtiden?

Jeg ville gifte mig, hvis jeg følte det var manden jeg elskede Men samtidig så har I jo hinanden og I kan sikre hinanden ved at forfordele hinanden på jeres forsikringer. Ulykke og livsforsikring osv.

Anmeld

12. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

jeg vil ikke kunne googles min dumhed.

manden og jeg har været sammen i 4 år og forlovet i 3 vi overvejer at gifte os på vores 4 års dag som er meget snart.

ingen af os ønsker stort fest eller noget. vi vil bare på rådhuset og invitere de nærmeste på boller bagefter. men vi er begge på kh og der vare nok en del år inden vi kommer fra det. 

jeg er syg med leveren og derfor ved vi endnu ikke hvordan tingene bliver for min fremtid. vi ønsker og sikre hinanden vis der sker noget... vi har ventet længe pga vi begge jo er på kh, men nu begynder regeringen jo at snakke om at selv om man ikke er gift men bare bor sammen vil der ske det sammen som vis man var gift og på kh... hvad ville i gøre 

altså... hvis man har boet sammen i 5 år, så hedder det "ægteskabelig-ligende forhold" også tæller det som gift.

så kan I jo ligeeså godt gifte jer, og få skattefordelene med

Vi var også på rådhuset .... i ren hemlighed det var vildt sjovt

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Kan I klare jer for det beløb man får hvis 2 er på kontanthjælp i fremtiden?

Jeg ville gifte mig, hvis jeg følte det var manden jeg elskede Men samtidig så har I jo hinanden og I kan sikre hinanden ved at forfordele hinanden på jeres forsikringer. Ulykke og livsforsikring osv.

er der ikke noget med at vis en af os kommer i arbejde må vi tilsammen havde 20.000 kr ? 

før det trækker eller har jeg misforstået noget. 

og hvad vis man får børn ?

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

altså... hvis man har boet sammen i 5 år, så hedder det "ægteskabelig-ligende forhold" også tæller det som gift.

så kan I jo ligeeså godt gifte jer, og få skattefordelene med

Vi var også på rådhuset .... i ren hemlighed det var vildt sjovt

okay det vidste jeg faktisk ik tak for det

Anmeld

12. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

okay det vidste jeg faktisk ik tak for det

Smut ind på www.familieadvokaten.dk og læs alle fordelene

Anmeld

12. marts 2013

Malthe2010

Der er ikke nogle regler eller love der sikre hinanden selvom at man har boet sammen i x-antal år!! Den eneste måde i kan sikre hinanden er at skrive testamente eller blive gift  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.