Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trinebaby skriver: Så koM vi til scanning men blev sat lidt tilbage så de kunne ikk måle NF så skal derud igen i næste uge men alt så fint ud
Så koM vi til scanning men blev sat lidt tilbage så de kunne ikk måle NF så skal derud igen i næste uge men alt så fint ud
Hvor dejlig hvor langt er du så?:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin billede men bareblige vær obs på dit personnummer står der
Undskyld jeg ikk har svaret men skal derud torsdag i næste uge jeg har ikk rigtig fået nogen termin i nu for de var usikker på det men kommer med en Update efter scanning kan måske blive rykket toktober men vi ser ad så længe min baby har det godt
Trinebaby skriver: Undskyld jeg ikk har svaret men skal derud torsdag i næste uge jeg har ikk rigtig fået nogen termin i nu for de var usikker på det men kommer med en Update efter scanning kan måske blive rykket toktober men vi ser ad så længe min baby har det godt
pussekat skriver: hejsadet er ikke fordi det kom mig ved men som folk skriv til dig her ind er hele dig cprnr på scaning billled
hejsadet er ikke fordi det kom mig ved men som folk skriv til dig her ind er hele dig cprnr på scaning billled
Det ved jeg godt
Sikke et fint billede :-)
Hvor langt er du henne?
Smilehul skriver: Sikke et fint billede :-) Hvor langt er du henne?
Næste ugens 12 uger og mange tak
Det er da vildt, så meget man kan se det ser så sødt ud det hele.. Hvornår er det så i får af vide kønnet?? Kan nemlig ikke huske hvad uge det er, det varierer jo fra qvinde til qvinde
Smilehul skriver: Det er da vildt, så meget man kan se det ser så sødt ud det hele.. Hvornår er det så i får af vide kønnet?? Kan nemlig ikke huske hvad uge det er, det varierer jo fra qvinde til qvinde
Ja det så vildt er så forelsket har set et stede man kan købe en scanning i uge 14
Kan jeg godt forstå det må virkelig føles uvirkeligt
Ej, kan man allerede i uge 14 få en kønscanning?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128