ja startede uddannelse i går som service assistent ( rengøring) og er overhovedet ikke imponeret indtil videre! Kom i går og fandt ud af at jeg har merit for alle fag, vi havde dansk hele dagen

hmm det var nu rart at kunne have fået det af vide lidt før da jeg sendte min merit papirer sammen med ansøgningen, og så siger læreren til mig at nå ja du skal lige finde en praktik plads til mandag den 18 marts!

det kunne jeg da os godt lige have fået fortalt så jeg kunne have søgt lidt før ( de har åbenbart sat mig ind i en klasse der er meget længere fremme som har gået der i lang tid). Så stikker læreren mig et skema og siger: ses i morgen. Så kommer jeg i dag og møder foran vores klasse lokale hvor der står nogen elever og ryger hvor de så spørger hvad jeg laver her i dag da de skal op til eksammen

så spørger jeg hvor læreren er henne, hvortil en så svarer jamen han har da fri i dag vi har en anden lærer til vores eksammen!

nu begynder jeg at blive rimelig arrig!! Så går jeg ned til informationen og spørger hvad dælen der sker og hvad jeg skal forholde mig til, det ved de intet om så blev jeg sendt videre til elev administrationen de kunne ihvertfald svare mig på det. Kommer så der hen hvor de ligner et par spørgsmåls tegn og siger det aner de intet om, prøv at hør din lærer ad siger de så

på dette punkt er jeg næsten tude færdig, kører hjem og sidder lige nu og tænker hvad dælen jeg skal sige i morgen til læreren, synes bare ikke rigtig der er nogen der er proffesionelle og i og med de ældste er omkring 18 år gør det sku heller ikke bedre! Højde punktet på deres dags orden er at sidde og tegne tissemænd på tavlen og fnise over det

overvejer om der er en anden uddannelse som er mere voksent end den her
Anmeld