Dukkevogn for tidligt til pige på næsten 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.894 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. marts 2013

NyMor_Sarah

Ja, mit spørgsmål er sådan set det, der står i titlen

Min datter har fødselsdag for første gang i april, og hendes far og jeg har snakket om, at vi ville give hende en dukkevogn. Men jeg ved ikke helt, om det måske er lidt tidligt, når hun kun er 1 år?

Hvad synes I? Hvornår begyndte jeres børn at lege med dukkevogne?

Håber på svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

StudPsyk

NyMor_Sarah skriver:

Min datter har fødselsdag for første gang i april, og hendes far og jeg har snakket om, at vi ville give hende en dukkevogn. Men jeg ved ikke helt, om det måske er lidt tidligt, når hun kun er 1 år?

Håber på svar!

Næh da! Rose fik en i 1-års fødselsdsgave, og det er hendes yndlingslegetøj og har været det fra start! Hun elsker at ligge ting i, gerne bamser mv. der skal puttes, og så går hun rundt i hele lejligheden med den

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Dina bliver også 1 år til April og hun skal også have en dukkevogn

Anmeld

12. marts 2013

Maja_4000

Janne T. skriver:

Næh da! Rose fik en i 1-års fødselsdsgave, og det er hendes yndlingslegetøj og har været det fra start! Hun elsker at ligge ting i, gerne bamser mv. der skal puttes, og så går hun rundt i hele lejligheden med den

Det samme her med min Caroline :p så køb I bare en til hende

Anmeld

12. marts 2013

Clisolka

Nej det er da ikke for tidligt, så det kan i sagtens 

Isabella fik en af sin farmor da hun var ca 6 mrd. gammel (farmor'en kunne ikke dy sig). Der gik jo lige et stykke tid inden hun selv kunne gå rundt med den, men den er et hit! Hun har også min gamle røde dukkevogn fra Brio 

Anmeld

12. marts 2013

Fenja09

NyMor_Sarah skriver:

Håber på svar!

Min datter fik sin første dukkevogn da hun blev 1 år - en lille rød trædukkevogn. I starten var det lidt for risikabelt at hun gik med den, så vi lagde tunge bøger i den. Det er først nu hvor hun er halvandet år at hun rigtig bruger den, dvs. ligger dukker, bamser m.m i den.

Synes sagtens i kan forære hende en dukkevogn i 1 års gave, hun skal nok få den brugt

/Fenja

Anmeld

12. marts 2013

lycly

Min datter fik en da hun blev et år og hun elskede den med det samme, endda selvom hun ikke kunne gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.