min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Anonym trådstarter

min datter på 2 ser ikke sin farmor hun har ikke vist intrasse i min datter ikke en gang da hun blev født og ringer eller skriver ikke når hun har fødselsdag og når de er sammen til familie fester viser hun stadig ikke nogle intrasse i hende og som det ser ud lige nu kender ikke nogle af dem til hinanden. men nu vil jeg så høre synes i der er ok jeg ikke inviter hende med til fødselsdag når hun ikke rigtig vil har nogle kontakt med mit barn ? vil lige sige at kæresten far er skilte og hun har vært der siden hun blev født og har være den farmor hun har manglet synes i det er ok at vi kalder hende for farmor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

GitteC78

Uh ha det er et svært spørgsmål.

Hvorfor viser farmor ikke interesse for din datter? Ved din datter hvem der er hendes farmor?

Jeg fatter ikke at nogle bedsteforældre ikke viser interesse for deres børnebørn, de går glip af så meget. Hvad siger din datters far til det? Synes han I kan lade være med at invitere hende?

Jeg ville nok invitere hende, hvis hun melde fra, ja så skal hun jo ikke inviteres igen.

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

nej hun hved ikke hvem det er og mig har hun også et problem med mig men synes ikke at det skulle har noget at gøre med min datter at hun har et problem med mig . hun hade ikke en gang løst til at se min datter da hun var født det var min kærste da skulle ringe til hende da hun var 14 da gammel for at høre om hun vil se hende ellers ser hun kun hende mellem 1 til 2 gange om året det skal så siges hun kun bor 10 min væk. han er nok også hved af op gi hende

Anmeld

13. marts 2013

GitteC78

Anonym skriver:

nej hun hved ikke hvem det er og mig har hun også et problem med mig men synes ikke at det skulle har noget at gøre med min datter at hun har et problem med mig . hun hade ikke en gang løst til at se min datter da hun var født det var min kærste da skulle ringe til hende da hun var 14 da gammel for at høre om hun vil se hende ellers ser hun kun hende mellem 1 til 2 gange om året det skal så siges hun kun bor 10 min væk. han er nok også hved af op gi hende

Okay.

Jamen ud fra det du skriver, er hun jo fuldstændig ligeglad med sit barnebarn og fortjener ikke titlen som farmor. Jeg ville så nok ikke invitere hende, men hygge mig med dem, der interessere sig for mit barn.

Hvad siger din kæreste til det hele?

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

den tanke har jeg også haft længe at bare vil har de mensker med da ønsker at være sammen med hende. lige for tiden har vi hørt at hun ta ud og spiser med broren hvor vi ikke bliver invitert med så da er kold luft hos hans mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.