Er altså nødt til at vise jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
3 svar
2 synes godt om
12. marts 2013

nielsen80

Hvorfor at torskerogn måske ikke er det bedste at lade en 6,5 måned gammel pige sidde og spise selv. Billedet ligger under Karla 6 mdr på min profil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

fairlady

nielsen80 skriver:

Hvorfor at torskerogn måske ikke er det bedste at lade en 6,5 måned gammel pige sidde og spise selv. Billedet ligger under Karla 6 mdr på min profil.

det er så dejligt, når de rigtig kan mose maden i hånden, hvorefter de gnider hænder rundt i hoved og hår(hvis sådan noget haves)(ironi).

Det er endnu bedre med spinat og rødbede, når de bliver så gamle at de må få det

Anmeld

12. marts 2013

nielsen80

fairlady skriver:

det er så dejligt, når de rigtig kan mose maden i hånden, hvorefter de gnider hænder rundt i hoved og hår(hvis sådan noget haves)(ironi).

Det er endnu bedre med spinat og rødbede, når de bliver så gamle at de må få det

Hov hov....ej indrømmet, hår og tænder kan vi altså ikke prale af, til gengæld har vi lange øjenvipper, hvor torskerogn også kan sidde fast.
Min kæreste hader(som i virkelig hader) torskerogn, han var ved at brække sig. Var nødt til at spule hende under bruser før han ville have noget med hende at gøre.

Orv rødbede - gratis hårfarve, hvor smart

Anmeld

12. marts 2013

fairlady

nielsen80 skriver:

Hov hov....ej indrømmet, hår og tænder kan vi altså ikke prale af, til gengæld har vi lange øjenvipper, hvor torskerogn også kan sidde fast.
Min kæreste hader(som i virkelig hader) torskerogn, han var ved at brække sig. Var nødt til at spule hende under bruser før han ville have noget med hende at gøre.

Orv rødbede - gratis hårfarve, hvor smart

Kan  ikke lade være at grine (bare en smule) over sarte mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.