Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hej søger venner/veninder som står i samme situration som mig. jeg blev enlig mor for 4mdr siden, og vil derfor gerne snakke med andre enlige både som nye enlige og gamle enlige - om hverdagens frustrationer, hverdagen med barnet/børnene, evt ny flirt i billedet, forholdet til far/moren osv osv ..er ano da jeg ikke vil gogles, men står frem privat hvis nogen melder sig
hej søger venner/veninder som står i samme situration som mig. jeg blev enlig mor for 4mdr siden, og vil derfor gerne snakke med andre enlige både som nye enlige og gamle enlige - om hverdagens frustrationer, hverdagen med barnet/børnene, evt ny flirt i billedet, forholdet til far/moren osv osv ..er ano da jeg ikke vil gogles, men står frem privat hvis nogen melder sig
Jeg ung men altid vært alene med min søn:-)
Lone H. skriver: Jeg gik fra min datters far for halvanden år siden har så fået ny kæreste men du skal være velkommen til at skrive, har været der hvor du er nu, pg ved hvor svært det er at stå alene med, da jeg kun havde en veninde jeg kunne dele det med :/
Jeg gik fra min datters far for halvanden år siden har så fået ny kæreste men du skal være velkommen til at skrive, har været der hvor du er nu, pg ved hvor svært det er at stå alene med, da jeg kun havde en veninde jeg kunne dele det med :/
Kofoed. skriver: mig ts, du er også velkommen til at skrive til mig.
mig ts, du er også velkommen til at skrive til mig.
jeg er også alene med min lille pige, Rigmor. Kunne være rart at dele hverdagen med nogle andre piger
jeg er også alene(endnu) flytter med kæresten til sommer efter halvandet års parforhold men skriv endelig
føler mig stadig som enlig da det er mit barn...
Cæcilia skriver: jeg er også alene med min lille pige, Rigmor. Kunne være rart at dele hverdagen med nogle andre piger
undskyld mig men nøøj et kært navn.
optimistmor skriver: undskyld mig men nøøj et kært navn.
Ih tak det passer så godt til hende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128