Ømme mavemuskler når maven vokser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. marts 2013

banana3

Kender i det? min mave tager sig nogle gode ryk nu her, hvor den vokser og vokser, kan det være derfor jeg har følelsen af ømme mavemuskler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

tarkoflen

Ja sådan har jeg det også... Ved ikke helt om det mere er ligamenterne eller det er mavemusklerne

Anmeld

12. marts 2013

banana3

tarkoflen skriver:

Ja sådan har jeg det også... Ved ikke helt om det mere er ligamenterne eller det er mavemusklerne

Tak for svar.. håber det lige er en periode

Anmeld

12. marts 2013

Team Putte

banana3 skriver:

Kender i det? min mave tager sig nogle gode ryk nu her, hvor den vokser og vokser, kan det være derfor jeg har følelsen af ømme mavemuskler?

Bøvlede rigtig meget med det da jeg var gravid.. Ca. fra uge 25 og resten af tiden og hold nu fast de kunne gøre nuller naller

Anmeld

12. marts 2013

banana3

Team Putte skriver:

Bøvlede rigtig meget med det da jeg var gravid.. Ca. fra uge 25 og resten af tiden og hold nu fast de kunne gøre nuller naller

Åh, nu har jeg haft det som blommen i et æg hele graviditeten, er 20 uger henne i dag! Halvvejs men den sidste halvdel bliver sgu lang, hvis kroppen skal begynde at drille nu. må heller nyde at jeg indtil nu har haft det fantastisk

Anmeld

12. marts 2013

Team Putte

banana3 skriver:

Åh, nu har jeg haft det som blommen i et æg hele graviditeten, er 20 uger henne i dag! Halvvejs men den sidste halvdel bliver sgu lang, hvis kroppen skal begynde at drille nu. må heller nyde at jeg indtil nu har haft det fantastisk

Hehe varmepude er genialt til musklerne.. og det at ligge skråt omme på maven så musklerne kan slappe af er oz rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.