Første tand og flaskedreng ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Lilac

I lørdags fik xxx sin første tand! Da Martin gav ham vand af glas, sagde det "klik, klik" da han drak af det! Sååååå sødt!!!
Og xxx bliver kun ammet en gang om dagen nu, og ellers får han flaske. Han kan godt lide Babymælk fra arla og Nan2 på brik. Der skal en lille smule sukker i, men ikke meget. Så godt! Han får dog mere movicol for vil ikke risikere har får ondt i maven igen.
Nu skal vi bare ha fundet en rytme, med flaskerne... Nøj, jeg har hældt meget mælk ud i vasken! Ved jo slet ikke hvor meget han drikker og hvornår... Og tror også han drikker mere nu end da han blev ammet, for han tisser helt vildt... Så det er bare godt, det hele!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

sarahb

Tillykke med tanden
Ihhh Isaac har ikk fået nogle endnu, men de må meget gene snart komme.. håber ikk der går for længe

Så håber jeg det går fremad med lille oilver nu som flaske barn

Anmeld

24. juni 2009

Vingummien

TTillykke med tanden

Åh kan godt huske det, er så svært lige i starten at finde ud af hvor meget man egentlig skal lave.
Kan huske min læge spurgte mig om hva jeg ca regnede med han spiste ved mig.... Øhhh heh eh jo ser du, har simpelhen sidder og målt det he he dumt spørgsmål, ved da ik hvor meget der kommer ud altså.

Anmeld

24. juni 2009

Lilac

præcis! Hvor skulle man vide det fra???

Anmeld

24. juni 2009

Vingummien

xxx skriver:

præcis! Hvor skulle man vide det fra???

Det ved jeg virkelig heller ik hehe, tror ik lige han tænkte så langt da han spurgte om det

Anmeld

24. juni 2009

Vinker

Hurraaaa den FØRSTE tand   

Skønt at han tar så godt imod flasken

Han er ved at være en stor dreng - Nu både med klik klik-tand og som drikker af flaske

Anmeld

24. juni 2009

JustAnotherName

Tillykke med den første tand.
De ser så frække ud, når de begynder at få bisser 

Dejligt det går godt med mælken også, og I fandt noget han vil have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.