Fødselsdepression Afstemning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Ja det kunne i hvert fald godt lyde som sådan en. Min psykolog sagde. Du har øget risiko for at få en eller flere depressioner igennem livet. Men det positive ved det, er at så kender du symptomerne, og kan reagerer hurtigere lidt lige som dig

Ja for jo før man bliver opmærksom på det jo bedre. For det går bare hurtigere med at komme op igen hvis det ikke er noget man har fået med i flere mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

mulle85

Anonym skriver:

Dejligt at du er kommer igennem sidste fødsel, uden depression

ja det er dejligt og slippe for denne her gang, det siges jo man har større chance når man har haft en!

Anmeld

15. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har stemt ja, og får medicinsk behandling for det :-)

Mit startede nok som en fødselsdepression ovenpå min indlæggelse efter fødsel som gjorde jeg ikke kunne være der for min datter. Efterhånden blev det bare værre og værre og jeg fik konstateret ved lægen at det nok var en "ganske normal" depression. 

Da min datters far så skred fra os gik det helt galt og det er først nu jeg er ved at komme ovenpå igen :-)

Anmeld

19. marts 2013

millesofie

Anonym skriver:

Nej den svar mulighed har jeg ikke, da jeg ikke havde forstiller mig at nogle ikke ville blive tilbudt hjælp hvor har det dog været frygteligt for dig!!! Det er så tarveligt, at du intet har fået tilbudt... Man har ikk engang selvom overskud, til helt at vide hvad man selv har brug for Jeg følte nemlig heller ikke at elskede mit barnm... og det var en forfærdelig tanke og smerte!! Efter ca 8 mdr voksede kærligheden. Heldigvis, og nu(1 1/2 efter) elsker jeg mit barn til døden

ja det var svært og jeg havde ingen at tale med det om

heldigvis var der meget focus på det da hun blev de der 5mdr og jeg fik talt om det herinde og løsnet godt op

og så kom kærligheden blæsende mod mig med 110 i timen
det hjalp at tale om det og slappe af omkring det

og nu kunne jeg ikke leve uden hende, tror jeg ville dø indvendigt hvis der skete hende noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.