Hvornår kommer man over, at man har fået KS??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
15 svar
10 synes godt om
11. marts 2013

Lauras mor

Jeg fik KS for 9 måneder siden. Jeg havde et stort ønske om at føde min datter normal. Desværre vendte hun forkert, og efter 2 mislykket vendingsforsøg, blev det til PKS.
Fik så AKS 4 dage, før min tid til PKS, fordi vandet gik..
Men jeg er stadig SÅ ked af, at min datter er kommet til verden med KS, og at jeg ikke selv har født hende Jeg døjer stadig med følelsesløshed over arret

Hvornår kommer man over dét??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Kløver

Jeg affandt mig med det med min søn men har ikke accepteret hele situationen omkring ks anden gang, har det fint med selve ks men føler mig snydt og føler ikke jeg fik rigtig vejledning og har nu ikke mulighed for at føde selv næste gang, og fik et god ks anden gang så står i samme båd som dig og det er ikke sikkert man nogensinde kommer videre, det vigtigste er så at de begge kom sikkert til verden, men det nager mig nu stadig jeg føler jeg er blevet frarøvet muligheden for alm fødsel.
Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil dele tanker med en som forstår og er i samme båd

Anmeld

11. marts 2013

BabyHL

LouiseBP skriver:

Jeg fik KS for 9 måneder siden. Jeg havde et stort ønske om at føde min datter normal. Desværre vendte hun forkert, og efter 2 mislykket vendingsforsøg, blev det til PKS.
Men jeg er stadig SÅ ked af, at min datter er kommet til verden med KS, og at jeg ikke selv har født hende Jeg døjer stadig med følelsesløshed over arret

Vi er i samme båd. Jeg fik AKS for ca 7 mdr siden og min største drøm var at føde ham selv  . Det sidder stadig så meget i mig, at jeg blir misundelig hver gang jeg hører om veninder eller bekendte der føder selv. Øv! Håber virkelig at tiden læger alle sår i dette tilfælde. 

Anmeld

11. marts 2013

Nadia&Daniel

LouiseBP skriver:

Vores Laura kom til verden ved planlagt kejsersnit. Jeg kan ikke skrive andet end at jeg vil give dig et  - for står ikke selv i den situation, da jeg aldrig har været ked af det ang. fødsel vs. kejsersnit..

Anmeld

11. marts 2013

Lusi

LouiseBP skriver:

Jeg fik aks for snart 5 år siden og 2 år siden (imorgen)

Jeg er først ved at acceptere det nogenlunde nu
Når jeg snakker med andre om deres normale fødsler, får jeg stadig et stik i maven, for mit aller største ønske, var også bare at føde normalt!
Skal ikke have flere børn, så jeg kommer aldrig til at opleve det. Må bare se positivt på det og se på mine smukke velskabte unger og tænke at der kom noget godt ud af det alligevel

Anmeld

11. marts 2013

Bassemor<3

LouiseBP skriver:

Jeg fik AKS. efter 22 timers veer og presseveer, han stod skævt så de lavede kategori 1 aks. Jeg synes jeg er ved at være ovre det, tror min hjerne har blokket meget af det der skete fordi det var så vild en ting. Jeg har også stadigvæk følelsesløshed over og ved siden af arret og min søn er 13 md.

Anmeld

11. marts 2013

fairlady

LouiseBP skriver:

det kommer helt an på hvor god du er til at snakke om det (bearbejde det!). Du kan bede om at snakke med den jordemoder, der var med til fødslen. Hun kan måske give dig nogle svar på hvorfor det blev kejsersnit.

Anmeld

11. marts 2013

Tanja Hedelund Jensen

Jeg syntes det gik rimelig hurtigt med at komme mig over det  Min søn er nu 28 måneder,  men jeg får stadig et stik i hjertet hver gang jeg ser en fødsel,  for jeg føler mig så snydt for ikke at få ham op på min mave før lang tid efter fødslen.  

Det fylder ekstra meget for tiden,  da der snart kun er en måned til termin. "Frygter" at det skal ende en ks igen denne gang,  men er rimelig afklaret med at det kan komme der til igen.

Anmeld

11. marts 2013

4kløver

Snak om det. Jeg havde det på måde og fik en god snak med dem fra min mødregruppe. Det var så slemt på et tidspunkt at jeg gav mig selv skylden for at han var en dreng og ikke en pige som alle dem jeg kendte fik. Sygt ikke men jeg var helt nede.

Anmeld

12. marts 2013

Lauras mor

Tusind tak for alle jeres svar er glad for at vide, at jeg ikke er den eneste med de følelser, men synes det er lidt skræmmende, at der er flere, der stadig har lidt af de følelser

Men tusind tak fordi I tog jer tid til at skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.