mørdej Køleskabet eller på bordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
1 synes godt om
11. marts 2013

B&J

Jeg skal lave en tærte... og den skal bruges ved 3-4 tiden om eftermiddagen men jeg vil lave mørdejen om morgen skal jeg lade den stå på bordet eller i køleskabet og hvordan skal man så arbejde med den for den jeg laver plejer jeg at putte direkte ned i tærtefadet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

B&J

11. marts 2013

Victoria2013

Jeg ville sætte den i køleskabet og så tage den ud en halv times tid før du skal bruge den

Anmeld

11. marts 2013

B&J

Kia2013 skriver:

Jeg ville sætte den i køleskabet og så tage den ud en halv times tid før du skal bruge den

Mange tak det vil jeg gør

Anmeld

11. marts 2013

Mamalou

Jeg lader den stå i en pose i køleskabet og forbager den fem minutter inden fylder kommer i. Det er super nemt  

vh. Louise

Anmeld

11. marts 2013

B&J

Mamalou skriver:

Jeg lader den stå i en pose i køleskabet og forbager den fem minutter inden fylder kommer i. Det er super nemt  

vh. Louise

okay, ja denne skal også forbages nemlig det er fordi mine svigerforælder kommer på besøg og vil gerne lave denne tærte men så er det så lækkert man kan lave det meste i forvejen

Anmeld

11. marts 2013

Mamalou

B&J skriver:

okay, ja denne skal også forbages nemlig det er fordi mine svigerforælder kommer på besøg og vil gerne lave denne tærte men så er det så lækkert man kan lave det meste i forvejen

Det er nemlig super lækkert, at det kan klares før. Så er det bare i ovnen og wupti, så passer den sig selv. Elsker tærte og laver det ofte - dog kun madtærte, men det går vel ud på det samme

Anmeld

11. marts 2013

B&J

Mamalou skriver:

Det er nemlig super lækkert, at det kan klares før. Så er det bare i ovnen og wupti, så passer den sig selv. Elsker tærte og laver det ofte - dog kun madtærte, men det går vel ud på det samme

nemlig madtærter er også alt for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.