Gode ventetøjsbutikker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

FrkDitte

Hey de damer!

Er der nogen der har nogen gode links til nogle fede ventetøjsbutikker? 

Det er snart ved at være slut med at være i de fleste af mine bukser... og mine BH'er er også fyldt til bristepunktet...

Kom gerne med gode steder at shoppe!!

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

nielsen80

Hey de damer!

Er der nogen der har nogen gode links til nogle fede ventetøjsbutikker? 

Det er snart ved at være slut med at være i de fleste af mine bukser... og mine BH'er er også fyldt til bristepunktet...

Kom gerne med gode steder at shoppe!!

D.

Købte det meste af mit graviditetstøj her

www.graviditetsklinikken.dk

Købte det dog i den fysiske butik i Odense, synes det var så svært over nettet, da man ligesom ikke kendte sin krop længere, og ikke helt kunne gennemskue, hvilke snit m.m, der var pænt til en.

Hvis du er til netsalg, synes jeg også apeainapod.com er ret fed. Ellers er der jo altid gode gamle H&M, som har nogle gode basisting.

Vil så også sige, at meget alm tøj kan bruges f.eks leggins med en fed tunika eller oversized skjorte.

Anmeld

16. marts 2013

Schelderup

nielsen80 skriver:

Købte det meste af mit graviditetstøj her

www.graviditetsklinikken.dk

Købte det dog i den fysiske butik i Odense, synes det var så svært over nettet, da man ligesom ikke kendte sin krop længere, og ikke helt kunne gennemskue, hvilke snit m.m, der var pænt til en.

Hvis du er til netsalg, synes jeg også apeainapod.com er ret fed. Ellers er der jo altid gode gamle H&M, som har nogle gode basisting.

Vil så også sige, at meget alm tøj kan bruges f.eks leggins med en fed tunika eller oversized skjorte.

Er der ikke told og moms, når du handler på apeainapod.com??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.