Fra vintersko til alm sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
12 svar
4 synes godt om
11. marts 2013

Moar2011

Godaften damer og mænd

Så har storm og jeg været ude og finde et par sko til ham, selvom man ikke skulle tro der blev behov for andet end vintersko i dette danske vejr , tog vi alligevel chancen

Her r de - en Ecco hel års sko

Vis jeres børns ??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

HeidiØ

Storms-Mor skriver:

Godaften damer og mænd

Så har storm og jeg været ude og finde et par sko til ham, selvom man ikke skulle tro der blev behov for andet end vintersko i dette danske vejr , tog vi alligevel chancen

Vis jeres børns ??

Vi har købt disse, også ecco! Så nu venter vi bare på vejret, tror der går et stykke tid endnu før William skifter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2013

Moar2011

HeidiØ skriver:

Vi har købt disse, også ecco! Så nu venter vi bare på vejret, tror der går et stykke tid endnu før William skifter.

de er os SÅ fede men havde ikke lige 550kr

storm har hans på nu, som inde sko..

Anmeld

12. marts 2013

Fenja09

Storms-Mor skriver:

Godaften damer og mænd

Vis jeres børns ??

Hvor er de fine og de ser jo rigtig behagelige ud - men det plejer de jo også at være når det er ECCO

Vi har endnu ikke købt til vores datter, hun får først når vi kommer lidt længere hen. Synes stadig at vejret er omskifteligt, så hun kan sagtens bruge sine støvler lidt endnu.

/Fenja

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Lige et sidespørgsmål... Hvor varmt tænker i det skal være, før man skifter til almindelige sko? Er virkelig sådan i tvivl, for vil helst ikke købe i for god tid, hvis jeg nu risikerer han ikke kan passe dem, når tid er. Men samtidig vil jeg jo heller ikke at han skal ende med at rende i for varme støvler?

Anmeld

12. marts 2013

Mamalou

Villads har fået et par sneakers fra Adidas i blå og rød. Jeg tror også at jeg investerer i et par Ecco. Han havde et par fra Ecco sidste år og det er altså nogle rigtig lækre sko!  

Anmeld

12. marts 2013

MorDk

Her er Bassens sko

Anmeld

12. marts 2013

optimistmor

Jeg har købt et par adi sko med snørreluk, da min dreng endnu ikke selv kan lukke velcro og sys de så mega smarte ud til ham, tror de går under kategori kondisko. de er så han kan vokse i dem så de burde passe til sommer også :-)

Jeg lige pt pruger vi kondisko når vi kommer med i en bil og til storcenter, ikea osv, men ellers venter jeg med at skifte til han skal i termotøj. vil skyde på omkring når vejret hedder de 7-10+ grader, også taget i betragtning i hvor koldt vejret føles...

Anmeld

12. marts 2013

Moar2011

Fenja09 skriver:

Hvor er de fine og de ser jo rigtig behagelige ud - men det plejer de jo også at være når det er ECCO

Vi har endnu ikke købt til vores datter, hun får først når vi kommer lidt længere hen. Synes stadig at vejret er omskifteligt, så hun kan sagtens bruge sine støvler lidt endnu.

/Fenja

selvfølgelig - storm fik dem for at gå dem til indefor til at starte på, og så skal han have en sko/sandal mere til at rende med indefor ..

Anmeld

12. marts 2013

Moar2011

Mamalou skriver:

Villads har fået et par sneakers fra Adidas i blå og rød. Jeg tror også at jeg investerer i et par Ecco. Han havde et par fra Ecco sidste år og det er altså nogle rigtig lækre sko!  

jeg så os på et par adidas sko igår til Storm blå og lime, dem kunne jeg godt finde på og købe også MEN støtter de nok ?

Ecco er jo et fantastisk mærke, derfor blev det nemlig dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.