Kære alle sammen
Jeg er 28+2 Og venter barn nummer to, endnu en lille dreng. Lever i et meget lykkeligt forhold til hverdag. Men fra to måneder siden blev min kæreste dømt og kom i fængsel for en fem år gammel sag vi faktisk forventede ville blive forældet. siden har min søn på fire og jeg klaret hverdagen selv. Vi har fortalt drengen at min kæreste er på udlandspraktik og kommer hjem fire dage før termin. Jeg føler så mange ting og står med et kæmpe ansvar selv. Kun mine to nærmeste venner ved hvad der i virkeligheden sker, sådan har vi valgt det fordi vi vil ikke dømmes og sådan har vi det bedst.
Min frygt går ud på om jeg kommer til at skulle føde alene, loven siger at min kæreste må komme med lige meget hvad men fængslet har informeret om at mellen 19 og 7 er der ingen der kan gøre noget. og de må ikke kører før jeg er inde på fødegangen og der er to timer i bil til hospitalet for dem. Jeg er så ulykkelig over systemtet ikke kan tage en eller anden form for hensyn. Kan det virkeligt passe?
Kan ikke finde noget på nettet om emnet, men måske nogle af jer ved noget, kender nogle eller kan give mig lidt ro på.
Anmeld