Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prøvede lieg at finde tidligere tråde med lagersalg, men de er alle blevet låst da de lå under køb og salg, virker dog lidt mærkeligt folk har postede dem der. Men pyt, jeg tænke det kunne være lækkert med en lagersalgs tråd, jeg er selv ivrig lagersalgs gænger, og køber stort set alt ungernes tøj på lagersalg eller udsalg, og spare som regel 60% eller mere.
Jeg kan jo lige ligge ud med de kommende lagersalg:
Tøjbamsen - Babyudstyr og legetøj lagersalg i Tilst v. Århus
Ej Sikke Lej lagersalg i Århus
Mikk-Line og Melton lagersalg i Ikast
Serendipity lagersalg i Klampenborg
Fred's World og Drappa Dot lagersalg i Ikast
Phister & Philina og Racoon lagersalg i Gørløse
Jungbasserne lagersalg i Brønderslev
Har valgt at sætte links ind da der var så mange, for at tråden ikke blev for lang, håber i andre kan få lige så meget glæde af lagersalg som jeg har.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alonso skriver: Prøvede lieg at finde tidligere tråde med lagersalg, men de er alle blevet låst da de lå under køb og salg, virker dog lidt mærkeligt folk har postede dem der. Men pyt, jeg tænke det kunne være lækkert med en lagersalgs tråd, jeg er selv ivrig lagersalgs gænger, og køber stort set alt ungernes tøj på lagersalg eller udsalg, og spare som regel 60% eller mere. Jeg kan jo lige ligge ud med de kommende lagersalg: Tøjbamsen - Babyudstyr og legetøj lagersalg i Tilst v. Århus Ej Sikke Lej lagersalg i Århus Mikk-Line og Melton lagersalg i Ikast Serendipity lagersalg i Klampenborg Fred's World og Drappa Dot lagersalg i Ikast Phister & Philina og Racoon lagersalg i Gørløse Jungbasserne lagersalg i Brønderslev Har valgt at sætte links ind da der var så mange, for at tråden ikke blev for lang, håber i andre kan få lige så meget glæde af lagersalg som jeg har.
Træls der aldrig er noget på fyn
Der kommer Katvig lagersalg til Odense og København
Og man kan være med i konkurrence om Billetter til Outlet Messen I Herning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128