graviditets brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Kris89

Kay skriver:

http://www.party-line.dk/

jeg købte min i en butik den var fra party line (inden på deres side burde du kunne se om der er en forhandler tæt på dig) de har mange med bånd lige under brystet, og der er løs resten af vejen ned... både i korte og lange modeller og i flere farver

hvor kan du se hvor de har forhandlere henne??

nogle vildt flotte kjoler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Kay

Kris89 skriver:

hvor kan du se hvor de har forhandlere henne??

nogle vildt flotte kjoler.

det kunne man for et år siden da jeg købt min... men går ud fra man kan ringe til deres hovedkontor og spørge

Anmeld

11. marts 2013

Kris89

Kay skriver:

det kunne man for et år siden da jeg købt min... men går ud fra man kan ringe til deres hovedkontor og spørge

må jeg vidst hellere prøve. tror da lige jeg har fundet drømmekjolen

Anmeld

11. marts 2013

Kay

Kris89 skriver:

må jeg vidst hellere prøve. tror da lige jeg har fundet drømmekjolen

uhhh hvilken en?? faldt selv pladask for min der inde og elker den stadig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2013

Kris89

Kay skriver:

Hi

uhhh hvilken en?? faldt selv pladask for min der inde og elker den stadig

Hi hi tror faktisk det er den samme

Og hvor er du smuk.
Hvor langt er du henne der?

Anmeld

11. marts 2013

Kay

Kris89 skriver:

Hi hi tror faktisk det er den samme

Og hvor er du smuk.
Hvor langt er du henne der?

jeg er næste 34 uger henne og tak

Anmeld

11. marts 2013

Kris89

Kay skriver:

jeg er næste 34 uger henne og tak

jeg vil jo have 1½ måned til termin (kan ikke lige regne ud i uger) når vi skal giftes.

hvornår er det lige man begynder at kigge efter brudekjoler, når man ved man blir STOR

Anmeld

11. marts 2013

Kay

Kris89 skriver:

jeg vil jo have 1½ måned til termin (kan ikke lige regne ud i uger) når vi skal giftes.

hvornår er det lige man begynder at kigge efter brudekjoler, når man ved man blir STOR

jeg havde lidt over 1 måned til termin da vi blev gift og vi blev gift 23 juni og jeg begynte at kigge efter kjole i starten af april... de var rigtig gode til at hjælpe i butikken med str osv i forhold til at det var til en stor mave... var så nede og prøve den 10 dage før så der kunne lavs om på den

Anmeld

11. marts 2013

Kris89

Kay skriver:

Ha

jeg havde lidt over 1 måned til termin da vi blev gift og vi blev gift 23 juni og jeg begynte at kigge efter kjole i starten af april... de var rigtig gode til at hjælpe i butikken med str osv i forhold til at det var til en stor mave... var så nede og prøve den 10 dage før så der kunne lavs om på den

Har lidt en plan om at min mor skal med til scanning næste gang fordi manden ikke kan. (Hun ved ikke jeg er gravid)
Og så tænkte jeg vi lige kunne køre forbi og kigge lidt, har nemlig fundet ud af vi kører lige forbi et sted der forhandler de kjoler

Anmeld

11. marts 2013

Kay

Kris89 skriver:

Har lidt en plan om at min mor skal med til scanning næste gang fordi manden ikke kan. (Hun ved ikke jeg er gravid)
Og så tænkte jeg vi lige kunne køre forbi og kigge lidt, har nemlig fundet ud af vi kører lige forbi et sted der forhandler de kjoler

uhhh god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.