Vendningsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

hansen1

Hej piger.. Jeg var ved JM i tirsdags, hvor hun sagde den bette lå med hovedet ned og lå fast.. Lørdag er jeg så på fødegangen da jeg ikke rigtig havde mærket liv siden fredag aften.. De scanner mig og vi finder ud af den bette ligger med numsen ned ad..

Så til mit spørgsmål. Hvordan forgår det når de vender den bette, og gør det ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Som så meget andet er det meget individuelt.  Det kommer blandt andet an på hvordan pladsen er i maven, hvor stort barnet er, hvordan barnet sidder i bækkenet og hvor dybt mm. Inden forsøget vurderer lægen chancen for om det kan lykkes 

Jeg synes at det var sindssygt smertefuldt og ikke noget jeg har lyst til at gøre igen. Benjamin var et meget stort barn og lå dybt begravet med numsen i mit bækken. Lægen vurderede chancerne for at vendingen lykkedes til at være meget små.

Jeg fik en indsprøjtning i låret som får livmoderen til at slappe af, så jeg ikke fik provokeret plukkeveer. og så gik lægen ellers igang med at skubbe og mase!  

#/÷€¥%&@*=

Jeg håber du har bedre heæd hvis det ender med et vendingsforsøg. Det lykkes jo heldigvis i ca. halvdelen af tilfældene - og havde det lykkes for mig, havde jeg nok også synes det var det værd

Anmeld

11. marts 2013

FruK

Husk på at du til enhver tid kan bede dem om at stoppe, hvis du synes det gør for ondt.

Jeg synes ikke det gjorde ondt - men det lykkedes dog ikke. Jeg synes det var forsøget værd. Nogen er jo lige til ag smutte rundt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.