Vi har længe forsøgt at undgå, at få en handicapbil til vores datter. Vi har hele tiden klaret alle ting selv.
Men nu må vi bare indrømme, at hun bare er blevet alt for tung for os at bære rundt på

V tog os så sammen til, at køre ud til Ford for at kigge på en handicapbil. Okay - som ny var den jo egentlig ikke grim

Nå, jeg satte mig op i den, beredt på at få en totalt skræmmende fornemmelse i kroppen
Meeeeeen den var faktisk virkelig behagelig

Det havde jeg bare overhovedet ikke regnet med

Man sad da bare super godt i den, den var mega rummelig oppe foran med masse benplads

Nå, men ringede så til vores sagsbehandler idag for, at hører hvad vi selv skulle dække af udgifter til den. Og hun sagde, at når man vælger at beholde sin egen personbil også (fordi man har behov for to biler), så dækker de alle merudgifter på handicapbilen

Yaaaay

Vi frygtede jo så, at det ville blive sådan et gammelt brugt skrummel vi skulle have. Ringede så til bilteamet, og hun sagde derude, at det vil altid være en fabriksny bil man fik, og der var stor sandsynlighed for at det blev sådan en vi gerne ville have

Det er bare slet ikke så totalt skræmmende mere, og det har bare været en kæmpe hurdle for mig at komme over, så idag med alle de gode nyheder, så er jeg bare så mega glad!!!!

Ville bare lige dele med jer