nogler der kender en der sælger pomeranian hvalpe helst tæve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.259 visninger
12 svar
4 synes godt om
11. marts 2013

betina23

hey jeg er ude efter en pomeranian hund som vil kunne få et godt hjem med et barn og gode ture i vores lille hus

nogle som vil eller kan hjælpe mig syntes ikke man fant så meget på nettet.. som jeg håbede

mvh betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

C-Dog

betina23 skriver:

hey jeg er ude efter en pomeranian hund som vil kunne få et godt hjem med et barn og gode ture i vores lille hus

nogle som vil eller kan hjælpe mig syntes ikke man fant så meget på nettet.. som jeg håbede

mvh betina

En på min fb søger hjem til en pomser tæve. Men den er med lukket stambog og må ikke bruges til avl :-) ? Kan lige finde ud af mere hvis det er?

Anmeld

11. marts 2013

betina23

En på min fb søger hjem til en pomser tæve. Men den er med lukket stambog og må ikke bruges til avl :-) ? Kan lige finde ud af mere hvis det er?

det må du rigtig gerne og tak for hjælpen

Anmeld

11. marts 2013

betina23

14. marts 2013

betina23

5. april 2013

betina23

FrkHamilton skriver:

Hey ville bare høre om din veninde stadig har den til salg?

Anmeld

5. april 2013

C-Dog

betina23 skriver:

Hey ville bare høre om din veninde stadig har den til salg?

Sorry jeg troede jeg havde svaret. De er desværre alle væk nu

Anmeld

5. april 2013

betina23

FrkHamilton skriver:

Sorry jeg troede jeg havde svaret. De er desværre alle væk nu

Nååh okey men tak for du ville høre søde

Anmeld

6. maj 2013

merle2010

søger du stadig??? min svigermor har 3 sorte tæver... de er ikke gamle nok endnu, men de er dejlige....

hun har begge forældre... vi har også en pomaranian som hun har avlet.. dejlige hunde..

Anmeld

6. maj 2013

betina23

merle2010 skriver:

søger du stadig??? min svigermor har 3 sorte tæver... de er ikke gamle nok endnu, men de er dejlige....

hun har begge forældre... vi har også en pomaranian som hun har avlet.. dejlige hunde..

Hey tak for svar
Ja det gør jeg og er meget interesseret hvor bor din svigermor henne af og hva er prisen for en ?
Glæder mig til at høre fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.