Blærebetændelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

L83

Hej piger ! Tog på fødegangen igår pga veer med 5 min i mellem og 1 min varighed. blev undersøgt og der var stadig en cm livmoderhals tilbage så var ikke gået i fødsel. Fik undersøgt min urin og have så blærebetændelse Fik medicin imod det og en sove dosis da jeg havde være vågen hele natten pga smerter. Er der andre der har prøvet det samme ? Og hvor længe gik der før jeres veer gik i sig selv igen? Jeg har mine veer endnu med 10 min imellem. Tog de første piller kl 6 og har taget 2 mere her kl 12 . Er 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

L83

L83 skriver:

Hej piger ! Tog på fødegangen igår pga veer med 5 min i mellem og 1 min varighed. blev undersøgt og der var stadig en cm livmoderhals tilbage så var ikke gået i fødsel. Fik undersøgt min urin og have så blærebetændelse Fik medicin imod det og en sove dosis da jeg havde være vågen hele natten pga smerter. Er der andre der har prøvet det samme ? Og hvor længe gik der før jeres veer gik i sig selv igen? Jeg har mine veer endnu med 10 min imellem. Tog de første piller kl 6 og har taget 2 mere her kl 12 . Er 39+2

Ups en fejl er 40+2

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

L83 skriver:

jeg tænker umiddelbart at når du er så langt, og STADIG har veer - burde du så ikke blive tjekket igen? det kan jo sagtens være der ikke er mere livmoderhals eller du har åbnet dig nu

Anmeld

11. marts 2013

L83

FrkZier skriver:

jeg tænker umiddelbart at når du er så langt, og STADIG har veer - burde du så ikke blive tjekket igen? det kan jo sagtens være der ikke er mere livmoderhals eller du har åbnet dig nu

Jeg skulle først kontakte FG igen hvis jeg fik værre veer, hvis slimproppe Eller hvis vandet går. Så må bare vente og se tiden an, desværre 

Anmeld

11. marts 2013

Zelinasmor

Jeg fik blærebetændelse i uge 38 som startede mine veer. Jeg fik antibiotika og en besked om at det nok skulle gå i sig selv. Det gjorde det så ikke. 10 timer efter var jeg 7 cm åben og min datter blev født samme dag.

Anmeld

11. marts 2013

L83

xoxotasha skriver:

Jeg fik blærebetændelse i uge 38 som startede mine veer. Jeg fik antibiotika og en besked om at det nok skulle gå i sig selv. Det gjorde det så ikke. 10 timer efter var jeg 7 cm åben og min datter blev født samme dag.

Hvor vildt tog veerne bare til eller hvordan? Mine veer er der sjældent nu men når der er en bider den noget mere end før og så er slimproppen ved at gå så måske hvis jeg er heldig føder jeg imorgen 

Anmeld

11. marts 2013

L83

xoxotasha skriver:

Hvor vildt tog veerne bare til eller hvordan? Mine veer er der sjældent nu men når der er en bider den noget mere end før og så er slimproppen ved at gå så måske hvis jeg er heldig føder jeg imorgen 

Anmeld

11. marts 2013

Zelinasmor

L83 skriver:

Veerne tog først til sent. Men de fortsatte stille og roligt hele dagen. Om aftenen gik det løs og min datter er født om natten. De sagde ellers at jeg i hvert fald ikke ville føde. Det skulle nok gå i sig selv pga antibiotikaen. Jaja...  De tog fejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.