mad til børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Min søn bliver 5 år og da børnehaven ikke har mulighed for at komme hjem til fødselsdag vil vi have noget frokost med derned.

Men hvad. Gider ikke pølsehorn, pizza snegle, og pirat brød, burger, da det altid er det som bliver serveret.

Men hvad skal vi så have med.
Skal lige siges at vi har køresel til institutionen og der ikke er så store muligheder i institutionen for at varme noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

optimistmor

hannetheis skriver:

Min søn bliver 5 år og da børnehaven ikke har mulighed for at komme hjem til fødselsdag vil vi have noget frokost med derned.

Men hvad. Gider ikke pølsehorn, pizza snegle, og pirat brød, burger, da det altid er det som bliver serveret.

Men hvad skal vi så have med.
Skal lige siges at vi har køresel til institutionen og der ikke er så store muligheder i institutionen for at varme noget.

frugtfad? masser af blander frugt serveret så det ligner ekz en borg eller andet... må der være kage kan små muffins hertil sikkert være rigtig hyggelig:-) 

Anmeld

11. marts 2013

Moma

Prøv evt. dette link. Der er forskellige idéer til temaer til fødselsdage:

http://www.altomkost.dk/Inspiration/Frugtfest/Forside.htm

Anmeld

11. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
moren.til.drengen@gmail.com skriver:

frugtfad? masser af blander frugt serveret så det ligner ekz en borg eller andet... må der være kage kan små muffins hertil sikkert være rigtig hyggelig:-) 

God ide men min søn vil meget gerne have middagsmad med.

Anmeld

11. marts 2013

Mamalou

Hvad med at lave spyd med mad op? Altså pølser, frikadeller og grønt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.