Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HEj Piger
Jeg er gået 2 dage over tid ... men har en negativ graviditets test .. .. Andre der har prøvet det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaMary skriver: HEj Piger Jeg er gået 2 dage over tid ... men har en negativ graviditets test .. .. Andre der har prøvet det ?
Jeg kunne først teste 5+3
Trinebaby skriver: Jeg kunne først teste 5+3
Da jeg var gravid med min datter var jeg 8 uger henne før den viste positiv, og 2 gang var jeg 6 uger henne, hvor jeg så fik abort ..
Jeg synes bare det er meget underligt denne gang
AnnaMary skriver: Da jeg var gravid med min datter var jeg 8 uger henne før den viste positiv, og 2 gang var jeg 6 uger henne, hvor jeg så fik abort .. Jeg synes bare det er meget underligt denne gang
Så kan det jo godt nås
Trinebaby skriver: Så kan det jo godt nås
Jo .. - HVIS der er noget vel og mærket
Jeg har prøvet det før, hvor det ganske enkelt bare var min cyklus der havde skubbet sig lidt.
Jeg testede først positiv da jeg var 5+6 sidste gang. Nu er jeg dog selv gået 11 dage over og tester selv kun negative :-(
miemus skriver: Jeg testede først positiv da jeg var 5+6 sidste gang. Nu er jeg dog selv gået 11 dage over og tester selv kun negative :-(
Puuha ... det lang tid :O
første gang jeg var gravid testede jeg først svagt positiv 5+ og tydeligt positiv 6+
har du fået en positiv test?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128