Godkendelse til HF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg gemmer mig da jeg syntes det er lidt pinligt at mit liv ikke er gået videre de sidste 10 år hvor jeg har været på kh.

Nu er det sådan at jeg føler mig klar og ovenpå til at tage en uddannelse Jeg kiggede så på vuc`s side men kan ikke se nogle konkrete krav til HF. Jeg har ingen 9 klasse. Jeg tog som 16 årig på 10 klasse hvor det var muligt selv at vælge hvilke fag jeg ville have på henholdsvis 9 og 10klasses niveau.

Dansk og engelsk: 10 klasse

Tysk og matematik: 9 klasse

Hvis jeg sender en ansøgning,bliver det så godkendt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Jeg gemmer mig da jeg syntes det er lidt pinligt at mit liv ikke er gået videre de sidste 10 år hvor jeg har været på kh.

Nu er det sådan at jeg føler mig klar og ovenpå til at tage en uddannelse Jeg kiggede så på vuc`s side men kan ikke se nogle konkrete krav til HF. Jeg har ingen 9 klasse. Jeg tog som 16 årig på 10 klasse hvor det var muligt selv at vælge hvilke fag jeg ville have på henholdsvis 9 og 10klasses niveau.

Kan ikke svare på det men synes du skal prøve

Hvis du ikke kommer ind, kan du jo bare vælge at tage enkeltfag ½ til 1 år, og så prøve igen...

Anmeld

11. marts 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Så vidt jeg ved, så skal du bare gå ind til studievejlederen på din vuc og snakke med ham/hende om at blive meldt ind.
Mener ikke du skal sende en ansøgning. Det har jeg ihvertfald aldrig gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.