lulle23 skriver:
Endelig skete der noget, min lille guldklump blev født d. 08-03-13 kl. 01:40 
D. 07-03-13 ved en 17 tiden gik vandet, havde gået og haft lidt mens. lignende smerter og som om at lillemanden bare pressede ned af i løbet af dagen.
Jeg ringer til FG og får en tid kl. 20:00 til tjek, men da jeg begynder at få veer og som om at lillemanden presser ned af, ringer jeg til FG igen, får en god snak med dem der inde og får så af vide at jeg ikke skal komme kl. 20 alligevel da jeg så småt er ved at gå i gang af mig selv.
Misforstår desværre noget af samtalen, så ved en 22:30 tiden ringer de inde fra fødegangen at de var lidt nervøse da jeg ikke havde ringet, men at de gerne lige vil ha' mig tjekket mig inden jeg går i seng. Skal så komme der ud til tjek ved en 23:15 tiden.
Kl 23:30 er jeg 3 cm. åben og får så en stue, hvor de holder øje med mig og lillemanden.
Kl 00:30 er jeg 4 cm åben. hvor JM så siger at jeg er i aktiv fødsel. Jeg får lagt drop med antibiotika da jeg har haft streptokokker i løbet af graviditeten.
Kl ca. 01:30 er jeg 6-7 cm åben, et par min. efter siger jeg til JM at jeg har presseveer og ikke kan lade være med at presse, hvor hun siger jeg skal ta' det roligt, hun vælger så lige at ta' et kig, hvor hun så kan se lille prinsens hår. Hun havde vidst ikke regnet med det gik så hurtigt
Kl. 01:40 er lille prinsen ude. 
Havde en god fødsel, uden smertestillende..