tydekig skyggestreg og tydelig æl test (hvad betyder det)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

jette danielsen

Hej med jer piger, håber der er nogle der kan hjælpe med at komme med et bud på hvad det er der sker i min skøre krop lige nu?

Imorges tog jeg en graviditets test og en ægløsningstest

ægløsningstesten var næsten helt rød som kontroldstregen og så tænkte jeg øv for så er kan jeg ikke være gravid, mener ikke man kan have ægløsning hvis man er gravid. ????????væl ?

Min g test viste en svag streg, men tydelig nok til at man ikke kan komme uden om at der er en streg, den havde ikke farve på og ligner mest af alt bare en skygge. Hvad skal jeg dog tænke??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Kløver

Ville hjælpe en del med billede

Anmeld

11. marts 2013

2babygirls

jette danielsen skriver:

Hej med jer piger, håber der er nogle der kan hjælpe med at komme med et bud på hvad det er der sker i min skøre krop lige nu?

Imorges tog jeg en graviditets test og en ægløsningstest

ægløsningstesten var næsten helt rød som kontroldstregen og så tænkte jeg øv for så er kan jeg ikke være gravid, mener ikke man kan have ægløsning hvis man er gravid. ????????væl ?

Min g test viste en svag streg, men tydelig nok til at man ikke kan komme uden om at der er en streg, den havde ikke farve på og ligner mest af alt bare en skygge. Hvad skal jeg dog tænke??????

Uden du må lægge for meget i det jeg, så kunne jeg få præcis det samme frem, og sidder med en lille en på knap 5 uger nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.