Lige et par spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej.

jeg er begyndt være sammen med en super dejlig fyr som jeg er blevet glad for.

vi har haft sex noget gange nu. Hans penis er meget stor.. sidst vi havde sex gjorde det faktisk lidt ondt nogen gange især når jeg var øverst, som om han rammer en masse oppe i mig som er ubehageligt. Hva er det han rammer? Og je har en homonspiral kan han os ramme den?

håber i kan give mig lidt svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej.

jeg er begyndt være sammen med en super dejlig fyr som jeg er blevet glad for.

vi har haft sex noget gange nu. Hans penis er meget stor.. sidst vi havde sex gjorde det faktisk lidt ondt nogen gange især når jeg var øverst, som om han rammer en masse oppe i mig som er ubehageligt. Hva er det han rammer? Og je har en homonspiral kan han os ramme den?

håber i kan give mig lidt svar?

Han rammer din livmoderhals. Det er ikke farligt, men kan, som du selv nævner, være ubehageligt. Han kan ikke ramme din spiral.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Kom faktisk til bløde en smugle efter

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Han rammer din livmoderhals. Det er ikke farligt, men kan, som du selv nævner, være ubehageligt. Han kan ikke ramme din spiral.

Okay tak for dit svar. Ja det er noget ubehageligt

Anmeld

11. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Kom faktisk til bløde en smugle efter

Blødningen kan jo stamme fra rifter, hvis han er stor. Hvilket er helt uskadeligt. Hvis blødningen stammer fra livmoderhalsen, skal du nok have en snak med din læge. Typisk vil man selv kunne vurdere om blødningen kommer fra rifter omkring skedeåbningen, eller om det virker til at komme længere oppe fra.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Blødningen kan jo stamme fra rifter, hvis han er stor. Hvilket er helt uskadeligt. Hvis blødningen stammer fra livmoderhalsen, skal du nok have en snak med din læge. Typisk vil man selv kunne vurdere om blødningen kommer fra rifter omkring skedeåbningen, eller om det virker til at komme længere oppe fra.

Blødningen var lidt slimet.. Men der er ikke rigtig noget nu.

man skal godt look lige finde ud af hvordan og hvorledes når nu han er så stor..

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Jeg kan have det på samme måde, men det er når vi gør det i doggy'style. Så kan jeg mærke ubehaget.

Men det er ganske ufarligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.